تحلیل تکنیکال و ترید

سه شنبه, 13 آبان 1399 21:06

راهنمای کد ضد فیشینگ

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

کد ضد فیشینگ چیست؟

کد ضدفیشینگ یکی از امکانات امنیتی ارائه شده توسط بایننس است که به کاربران امکان می‌دهد یک لایه امنیتی اضافه به حسابشان اضافه کنند. وقتی کد ضد فیشینگ را فعال کنید، این کد در همه ایمیل‌های واقعی که از طرف بایننس برای شما ارسال می‌شوند درج می‌شود. این کد به شما کمک می‌کند تا ایمیل‌های واقعی را از ایمیل‌های فیشینگ تفکیک کنید و از حملات فیشینگ پیشگیری کنید.

آموزش تنظیم اولین کد ضد فیشینگ

وارد داشبورد حسابتان شوید. در این قسمت تنظیمات کد ضد فیشینگ را در تب security مشاهده می‌کنید. برای شروع روی دکمه‌ای با برچسب Create Anti-Phishing Code کلیک کنید.

یک فیلد به شما نمایش داده می‌شود حاوی کد ضد فیشینگی که به دنبال آن بودید. این کد باید حداقل 8 کاراکتر متشکل از حروف بزرگ و اعداد داشته باشد. توصیه می‌شود کدی را انتخاب کنید که حدس زدن آن آسان نباشد اما خود شما بتوانید به راحتی آن را به خاطر بسپارید.

حالا باید بسته به روش احراز هویت 2 مرحله‌ای انتخابی خودتان کد احراز هویت گوگل یا کد احراز هویت پیامکی را وارد کنید.

 

وقتی کد احراز هویت دو مرحله‌ای را وارد کنید، کد ضد فیشینگ شما تولید می‌شود. حالا همه ایمیل‌های معتبر و مجازی که از سوی بایننس ارسال می‌شوند حاوی کدی که تنظیم کردید خواهند بود.

نکته: توصیه می‌شود که حداقل یک بار در ماه کد ضد فیشینگ را بروزرسانی کنید.

نحوه بروزرسانی کد ضد فیشینگ

از آنجایی که توصیه شده برای حفظ امنیت اکانتتان دائماً کد ضد فیشینگ را بروزرسانی کنید، می‌توانید برای بروزرسانی آن مراحل زیر را طی کنید.

به بخش تنظیمات کد ضد فیشینگ در داشبورد اکانت خودتان رفته و دکمه‌ای با برچسب Change code را پیدا کنید، برای شروع فرایند روی آن کلیک کنید.

 

کد ضد فیشینگ خودتان را در این فیلد وارد کنید توجه داشته باشید که کد جدید باید حداقل 8 کاراکتر طول داشته باشد و حداقل شامل یک حرف بزرگ و یک عدد باشد.

حالا باید بسته به روش احراز هویت 2 مرحله‌ای که قبلاً فعال کردید، کد احراز هویت گوگل یا کد احراز هویت پیامکی خودتان را وارد کنید.

وقتی کد احراز هویت دو مرحله‌ای خودتان را وارد کنید، کد ضد فیشینگ شما بروزرسانی می‌شود. حالا همه ایمیل‌های معتبری که از سوی بایننس ارسال می‌شوند، حاوی کد جدیدی که تنظیم کردید خواهند بود.