تحلیل تکنیکال و ترید

سه شنبه, 23 دی 1399 06:27

تریدینگ ارزهای دیجیتال trading cryptocurrency را چگونه شروع کنیم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

اگر تازه تصمیم به شروع تریدینگ در این حوزه گرفتید، این چند نکته را در نظر داشته باشید.

اول از همه، مسلماً برای شروع نیاز به سرمایه دارید. اگر پس اندازی ندارید و کار را با پولی شروع می‌کنید که قادر به جایگزینی آن نیستید، ممکن است این کار عواقب جبران ناپذیری برای شما داشته باشد. تریدینگ کار ساده‌ای نیست و بسیاری از تریدرهای تازه کار پول زیادی در این بازار از دست می‌دهند. باید پیش بینی کنید که شاید پول کنار گذاشته شده برای تریدینگ به سرعت ناپدید شود و اینکه شاید هرگز قادر به جبران خسارت خودتان نباشید. به همین دلیل توصیه می‌کنیم کار را با مبالغ کوچکتر شروع کنید.

آیتم مورد نیاز بعدی، یک استراتژی تریدینگ کلی است. برای درآمدزایی در بازارهای مالی نکات و روش‌های زیادی وجود دارد. بسته به زمان و تلاشی که صرف این کار می‌کنید، استراتژی‌های زیادی برای دستیابی به هدف در اختیار شماست.

در نهایت توجه داشته باشید که بیشتر تریدرها وقتی به بهترین شکل عمل می‌کنند که تریدینگ منبع اصلی درآمد آنها نباشد. چون اگر گذران زندگی شما به موفقیت معاملات بستگی نداشته باشد، غلبه بر احساسات بسیار آسان تر خواهد بود. حذف احساسات یکی از مهم ترین خصوصیات تریدرهای موفق است و وقتی زندگی شما در گروی این کار باشد رسیدن به این هدف بسیار سخت خواهد بود. بنابراین بخصوص اگر در شروع کار هستید، تریدینگ و سرمایه گذاری را یک فعالیت جانبی تلقی کنید و همیشه کار را برای تمرین و یادگیری با مقادیر کوچکتر شروع کنید.