تحلیل تکنیکال و ترید

شنبه, 27 دی 1399 07:04

آیا باید در طرح‌های ایردراپ ارزهای دیجیتال عضو شویم cryptocurrency airdrops؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

ایردراپ‌ها روش جدیدی برای توزیع ارزهای دیجیتال بین انبوهی از مخاطبین هستند. ممکن است ایردراپ با این هدف صورت بگیرد که یک ارز دیجیتال متمرکز و در دست عده محدودی نباشد. افزایش تعداد دارندگان یک ارز دیجیتال می‌تواند منجر به شکل گیری یک شبکه غیرمتمرکز سالم شود.

اما چنین طرح‌هایی کاملاً رایگان نیستند. البته طرح‌های رایگان هم وجود دارند اما در بیشتر مواقع تبلیغ کنندگان چنین طرح‌هایی به دنبال بهره برداری از شما یا دریافت چیزی در قبال انجام این کار هستند.

معمولاً آنچه که در ازای پرداخت توکن‌های ایردراپ از شما درخواست می‌شود، اطلاعات شخصی شماست. آیا این اطلاعات ارزش 5 یا 10 دلاری که در قالب یک ارز دیجیتال دریافت می‌کنید را دارد؟ انتخاب با شماست اما احتمالاً روش‌های بهتری برای کسب این درآمد اندک بدون نیاز به ارائه اطلاعات شخصی وجود دارد. به همین دلیل باید برای عضویت در چنین طرح‌هایی بسیار مراقب و محتاط باشید.

صحبت‌های پایانی

همانطور که در این سری از مطالب سایت ما مشاهده کردید، تریدینگ در حوزه ارزهای دیجیتال می‌تواند کار سختی باشد چون باید با مفاهیم زیادی آشنایی پیدا کنید. امیدواریم که این مطالب به شما برای آشنایی هر چه بیشتر با این حوزه کمک کرده باشند.