معرفی ارزها

دوشنبه, 31 خرداد 1400 03:22

معرفی ارز دیجیتال DENT دنت

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

مقدمه :

دنت  یا به اختصار dent ، یک اپراتور دیجیتال جهانی است که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد و کارت های eSIM ، طرح های تلفن همراه ، مکالمات بلند مدت و تجربه ی رومینگ رایگان را ارائه میدهد . بر اساس داده های وب سایت شرکت ، دنت از قدرت فناوری بلاکچین برای ایجاد یک بازار جهانی جهت آزادسازی داده های تلفن همراه بهره میبرد . هدف این پروژه ، گسترش خدمات خود به بازارهای جدید تا پایان سال ۲۰۲۱ است. در حال حاضر ، خدمات این شرکت در بیش از ۱۴۰ کشور جهان در دسترس بوده و بیش از ۲۵ میلیون کاربر تلفن همراه را به خود جذب کرده است . مشارکت های سازمانی دنت ، شامل بلاکچین سامسونگ ، Enterprise Ethereun Alliance و Telecom Infra میباشند .

بنیانگذاران دنت :

در حال حاضر ، تیم دنت از ۹ نفر تشکیل شده است که در زمینه های مختلفی از جمله فناوری های تلفن همراه ، مهندسی نرم افزار و معاملات فارکس ، تجربه دارند .

ترو کاتاجاینن (Tero Katajainen) ، مدیرعامل و بنیانگذار دنت وایرلس است . وی پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد علوم از دانشگاه فنی تامپره در سال ۱۹۹۹ ، مدیر سیستم و برنامه نویس جاوا در دانشگاه شد . سپس در سال ۲۰۰۱ ، به سمت مدیر ارشد فناوری Genetics AG رسید و در سال ۲۰۰۳ راه حل های نرم افزاری Pocket Indian را تاسیس کرد .  کاتاجاینن در سال ۲۰۱۵ ، برای سازمان ملل متحد و با عنوان مشاور ارشد جاوا / اندروید خدمت کرده است .

میکو لاناماکی (Mikko Linnamaki) یکی دیگر از بنیانگذاران دنت وایرلس میباشد که از سال ۲۰۰۰ بعنوان یک کارآفرین و تاجر قهار شناخته میشود . وی قبل از تاسیس دنت ، با پنج پروژه ی موفق ، توانست خود را بعنوان یک کارآفرین وب و پیشگام در زمینه ی نرم افزارهای اینترنتی معرفی کند . طولانی ترین پروژه ی تجاری وی ، Smartseed GmbH نام دارد که از اواخر سال ۲۰۰۰ تا به امروز با موفقیت در حال فعالیت است . لاناماکی همچنین در تاسیس DEVCOT که یکی از بزرگترین سرورهای IMAP منبع باز در سراسر جهان است ، شرکت داشته است .

ویژگی های منحصر بفرد :

دنت ، یک پروژه ی انقلابی در بازار ارتباطات و خدمات سیار میباشد . امروزه ، با توجه به قیمت های بالایی که توسط شرکت های مخابراتی سنتی ارائه میشود ، نیمی از جمعیت جهان برای دسترسی به خدمات تلفن همراه با محدودیت مواجه هستند ‌. دنت ، با تبدیل شدن به یک اپراتور جهانی ، حذف هزینه ی رومینگ و معرفی طرح های بین المللی تلفن همراه ، متناسب با نیازهای روز شهروندان جهان ، برنامه هایی را ارائه میدهد . در پلتفرم دنت ، همه چیز توسط توکن های DENT خریداری میشود ، این به این معنی است که امکان اینکه مشتری هزینه ی چیزی را پرداخت کرده ولی آنرا دریافت نکند وجود ندارد . برخلاف اپراتورهای سنتی تلفن همراه ، هدف دنت اینست که بدون توجه به موقعیت مکانی ، داده های تلفن همراه را در اختیار جهانیان و با هر سلیقه ای قرار دهد .

امنیت شبکه :

توکن DENT ، یک توکن ERC-20 مبتنی بر بستر اتریوم است . از این رو ، برخلاف بیت کوین که از مکانیسم اثبات کار (POW) استفاده میکند ، این توکن به روش اثبات سهام (POS) عمل می نماید و به سهامداران بزرگ برای اعتبارسنجی تراکنش ها اعتماد میکند . از برجسته ترین مزایای این مکانیسم میتوان به افزایش مقیاس پذیری و کاهش هزینه ها و مصرف برق اشاره کرد که به همین دلیل ، بسیاری از پلتفرم ها ، به دنبال استفاده از پلتفرم اتریوم برای راه اندازی محصولات خود هستند . دنت از پروژه های پیشگام راه اندازی توکن ERC-20 در سال ۲۰۱۷ میباشد .