معرفی ارزها

شنبه, 16 مرداد 1400 12:57

معرفی ارز دیجیتال SwissBorg سوئیس بورگ

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 ارز دیجیتال SwissBorg چیست ؟

 SwissBorg یک  پروژه ی مستقر در سوئیس است که هدف آن استقلال و غیرمتمرکز سازی امور مالی شخصی میباشد . در واقع هدف SwissBorg که در سال 2017 راه اندازی شد ، ایجاد انقلابی در بانکداری خصوصی سوئیس و استفاده از فناوری بلاک چین و قراردادهای هوشمند جهت ایجاد یک شبکه غیر متمرکز برای امور مالی شخصی است.

 SwissBorg به توکن CHSB چند منظوره خود متکی است تا به کاربران اجازه دهد اقدامات متعددی را در شبکه انجام دهند . هدف این پروژه ایجاد یک اکوسیستم دموکراتیک ، غیر متمرکز و حرفه ای است و کاربران را قادر می سازد تا پرتفولیوهای رمزنگاری شده خود را با سهولت مدیریت کنند . سازندگان SwissBorg همچنین برنامه SwissBorg Wealth را راه اندازی کردند که مدیریت مالی شخصی را بیشتر بهینه می کند . این برنامه از فناوری انقلابی بدون کلید MPC استفاده می کند تا به کاربران اجازه دهد در عرض چند ثانیه بین fiat و crypto مبادله کنند.

بنیانگذاران SwissBorg چه کسانی هستند ؟

سیروس فاضل یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل فعلی در SwissBorg است. او در سال 2007 در رشته مدیریت بازرگانی بین المللی از مدرسه بازرگانی EDHEC فارغ التحصیل شد . کار حرفه ای وی به عنوان مشاور پرتفولیو در Julius Baer در سال 2007 آغاز گردید و سپس مشاور صندوق پرچین Aramis Capital شد. در سال 2016 ، علاقه او به امور مالی شخصی شکل جدیدی به خود گرفت و به تأسیس SwissBorg کمک کرد .

 Anthony Lesoismier-Geniaux دیگر بنیانگذار و مدیر فناوری SwissBorg است. او در سال 2008 در رشته ی امور مالی از Polytech Nice Sophia فارغ التحصیل شد و بلافاصله در این زمینه شروع به کار کرد . در ابتدا ، او دستیار مدیر صندوق بود و بعداً رئیس مشاور دیجیتال در JFD Wealth گردید . در سال 2016 او با سیروس فاضل همکاری کرده و شرکت SwissBorg را تاسیس کردند .

چه چیزی SwissBorg را منحصر بفرد میکند ؟

به گفته بنیانگذاران SwissBorg ، سیستم بانکی فعلی منسوخ شده است و  پروژه ی آنها پاسخی به این مشکل میباشد . با معرفی فناوری بلاک چین در امور مالی شخصی ، SwissBorg قصد دارد به افراد کنترل کامل پرتفولیو و سبد سرمایه گذاری آنها را بدهد .

ارزشهای اصلی شرکت شامل شفافیت و برابری از طریق شایسته سالاری و بی طرفی است. پلتفرم SwissBorg تا حد زیادی به عدم تمرکز بلاک چین بستگی دارد تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات شخصی محافظت می شوند و کاربران می توانند وجوه خود را بدون محدودیت کنترل کنند . تیم SwissBorg فراگیر بوده و اعضای آن در سراسر جهان وجود دارد. برنامه ی موبایل یکی از برترین برنامه های ارزهای رمزنگاری شده در اپ استورها میباشد که بیش از 100،000 کاربر فعال تأیید شده در سراسر جهان را به خود جلب کرده است .

چه تعداد توکن SwissBorg یا CHSB در گردش وجود دارد ؟

در طول عرضه اولیه سکه (ICO) ، SwissBorg حداکثر عرضه 1،000،000،000 توکن CHSB را ضرب کرد. همه این توکن ها منتشر شده اند ، به این معنی که مجموع توکن های SwissBorg نیز 1.000.000.000 است.

حدود 38 درصد از کل توکن های CHBS به فروش عمومی به مردم اختصاص داده شد . 20 درصد دیگر از توکن ها به عنوان پاداشی برای ایجاد پلت فرم بین اعضای تیم توزیع شد . نزدیک به 10 درصد از کل عرضه به سرمایه گذاران استراتژیک اختصاص داده شد ، در حالی که 15 درصد دیگر به راند دوم منابع مالی این پروژه اختصاص یافت. سرانجام ، SwissBorg نزدیک به 14 درصد از کل توکن های CHBS را به سرمایه گذاران باتجربه ، که قبلاً به پروژه ابراز علاقه کرده بودند ، توزیع کرد.

امنیت شبکه ی SwissBorg به چه صورت است ؟

توکن های SwissBorg و CHSB مبتنی بر اتریوم هستند. به عنوان یک توکن ERC-20 ، توکن CHSB با اجماع اثبات سهام (PoS) ایمن می شود . برخلاف اجماع اثبات کار (PoW) که توسط بیت کوین به کار گرفته می شود ، PoS برای استخراج توکن های جدید به اکثریت دارندگان متکی است. این روش اجماعی در مقایسه با PoW بسیار کاربردی تر است ، زیرا فرآیند استیکینگ (staking) را به لایه ی بلاک چین معرفی می کند.

علاوه بر این ، PoS در میان توسعه دهندگان و کاربران محبوبیت بیشتری دارد . در حالی که PoW به نیروی محاسباتی زیادی برای استخراج نیاز دارد ، PoS به ذخایر استاتیک سکه متکی است و به کاربران با سهام قابل توجه قدرت استخراج بیشتری را می دهد.