معرفی ارزها

یکشنبه, 02 آبان 1400 02:59

توکن لاتزیو LAZIO چیست

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

توکن طرفداران باشگاه لاتزیو یک توکن BEP-20 کاربردی است که برای ایجاد تحول در تجربیات طرفداران این باشگاه طراحی شده است. طرفداران لاتزیو با استفاده از این توکن می‌توانند در رأی گیری‌های تیم شرکت کرده، آیتم‌های دیجیتال جمع آوری کنند، NFT بخرند و از امکانات بازی گونه‌ای که با پاداش همراه هستند، بهره مند شوند.

LAZIO توکن رسمی بایننس برای طرفداران باشگاه لاتزیو است که کاربردهای زیر را دارد:

تعامل: دارندگان توکن لاتزیو می‌توانند در جلسات رأی گیری مربوط به هواداران این باشگاه در پلتفرم فن توکن بایننس شرکت کنند.

کسب پاداش‌های مربوط به هواداران: دارندگان توکن لاتزیو می‌توانند از این توکن‌ها برای کسب پاداش‌های مخصوص طرفداران، تهیه آیتم‌های دیجیتال قابل کلکسیون سازی، امتیاز وفاداری و غیره استفاده کنند.

خرید اینترنتی: می‌توان از توکن لاتزیو در اکوسیستم فروش اینترنتی آینده لاتزیو استفاده کرد و از آن با بایننس پی برای خرید، تهیه بلیط مسابقات، عضویت و غیره استفاده کرد.

مزایا: دارندگان توکن لاتزیو می‌توانند از طریق تعامل با باشگاه لاتزیو در پلتفرم فن توکن بایننس به مزایای خاصی مثل آیتم‌های امضا شده توسط بازیکنان، ملاقات با یک فوتبالیست، تماس تلفنی با اعضای تیم، شرکت در تمرینات تیم و غیره بهره مند شوند.

بازی گونه سازی: دارندگان توکن LAZIO امکان دسترسی به قابلیت‌های بازی گونه سازی مختلف در پلتفرم فن توکن بایننس را خواهند داشت.

کمک کردن: کاربران می‌توانند با تهیه توکن لاتزیو مستقیماً به تیم محبوبشان کمک کنند و نشان وفاداری دریافت کنند.

توکن لاتزیو به صورت یک توکن بومی BEP-20 بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) منتشر شده و امکان دسترسی وسیع تر، قابلیت‌های بیشتر و کاهش کارمزد تراکنش‌ها را برای طرفداران این باشگاه فراهم می‌کند.

حداکثر تولید توکن LAZIO 40 میلیون عدد است. موجودی این توکن هنگام لیست شدن در بایننس 8600000 عدد است (یعنی 21.5 درصد از کل موجودی آن).

1. فن توکن لاتزیو (LAZIO) چیست؟

فن توکن یا همان توکن طرفداران لاتزیو یک توکن BEP-20 است که برای متحول کردن تجربیات کاربری طرفداران این تیم طراحی شده است.

دارندگان این توکن می‌توانند در فرایندهای رأی گیری تیم شرکت کرده، آیتم‌های دیجیتال جمع آوری کنند، NFT بخرند و از قابلیت‌های بازی گونه سازی مخصوص طرفداران این تیم استفاده کنند.

هدف این فن توکن متحول کردن رابطه بین تیم لاتزیو و طرفداران آن با ایجاد تجربیات کاربری منحصربفرد به کمک ارزهای دیجیتال و شرکت در فرایندهای حاکمیتی با استفاده از پلتفرم فن توکن بایننس است.

همچنین طرفداران لاتزیو می‌توانند از این فن توکن برای تعامل با تیم محبوبشان به روشی متفاوت و جذاب و حمایت از این تیم استفاده کنند.

باشگاه لاتزیو می‌تواند از این توکن در اکوسیستم خودش استفاده کرده و از آن برای رأی گیری، جمع آوری کمک، خرید اینترنتی، NFT و غیره استفاده کند.

2. ویژگی‌های کلیدی پروژه

زیرساخت بلاک‌چین: توکن لاتزیو به عنوان یک توکن BEP-20 بومی بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) عرضه شد. این اقدام باعث شد که امکان دسترسی بیشتر به این توکن برای طرفداران لاتزیو فراهم شده و قابلیت‌های مختلف را با هزینه تراکنش کم در اختیارشان قرار دهد.

توکن کاربردی: فن توکن لاتزیو گزینه‌های مختلفی برای تعامل در اختیار کاربران قرار می‌دهد از جمله آیتم‌های قابل جمع آوری محدود و ادغام با بازار NFT بایننس، دریافت پاداش بر اساس تعامل، امتیازات انحصاری، حق رأی، بازی گونه سازی و تجربیات خیلی خاص.

برندسازی: در حال حاضر لاتزیو بیش از یک و نیم میلیون طرفدار در ایتالیا و بیش از دو و نیم میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی دارد. همکاری با بایننس باعث شده که طرفداران لاتزیو و کل کاربران بایننس به این توکن دسترسی داشته باشند.

3. اقتصاد توکن و طرح فروش آن

3.1 آمار فروش توکن

نام توکن

LAZIO

نوع توکن

BEP-20

موجودی کل

40 میلیون عدد

سهم فروش در لانچ پد بایننس

4 میلیون عدد

قیمت فروش در لانچ پد بایننس

یک دلار

مبلغ قابل جمع آوری در لانچ پد بایننس

4 میلیون دلار

موجودی در گردش اولیه هنگام ثبت در بایننس

8600000 (21.5 درصد)

3.2 جدول تخصیص توکن

نام توکن

LAZIO

فروش لانچ پد بایننس

10 درصد از موجودی کل

تیم

15 درصد از موجودی کل

اشتراک وفاداری

20 درصد از موجودی کل

صندوق کاربران

35 درصد از موجودی کل

صندوق توسعه دهندگان

20 درصد از موجودی کل

جدول زمانی انتشار توکن LAZIO

لازم به ذکر است که توکن‌ها هر 12 ماه یک بار در ماه اکتبر آنلاک می‌شوند.

4. تیم پروژه

Marco Canigiani

مدیر بازاریابی

مدیری بازاریابی مجرب با سابقه کار در صنعت ورزش

Laura Silvia Zaccheo

مدیر بازاریابی

مدیر بازاریابی لاتزیو در 15 سال اخیر. مدیر مطبوعاتی باشگاه از سال 1997 تا 2005

Valerio D’Attilia

مدیر خرده فروشی و مجوزها

22 سال سابقه در صنعت خرده فروش و مجوز. مدیر فعلی فروشگاه باشگاه لاتزیو

5. نقشه راه، تغییرات اخیر و پیشرفت بیزنس

5.1 نقشه راه آپدیت شده

سه ماهه چهارم سال 2021

عرضه فن توکن لاتزیو

تکمیل لانچ پد فن توکن لاتزیو در بایننس

ایجاد صفحه تیم لاتزیو در پلتفرم مخصوص فن توکن بایننس

شروع رویدادهای تعامل کاربران در صفحه تیم لاتزیو که شامل موارد زیر است:

رأی دهی

جعبه اسرار آمیز NFT

اشتراک وفاداری

ادغام سیستم عضویتی لاتزیو با صفحه فن توکن لاتزیو

سه ماهه اول سال 2022

ادغام فن توکن لاتزیو در اپلیکیشن این تیم و سایر اکوسیستم‌های آن

فراهم شدن امکان استفاده از توکن لاتزیو در فروشگاه اینترنتی باشگاه

فراهم شدن امکان استفاده از فن توکن در سیستم مینی گیم‌های لاتزیو