معرفی ارزها

یکشنبه, 04 دی 1401 22:38

شرایط ایردراپ عمومی PLY

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

ایردراپ PLY با افزایش سطح آگاهی و پذیرش شبکه پلنتی (plenty) بین کاربران وب 3، به رشد و توسعه آن کمک می‌کند. این ایردراپ با توزیع توکن‌ها بین طیف وسیعی از افراد، پلنتی و تزوس را به کاربران بیشتری معرفی می‌کند. این کار می‌تواند باعث افزایش ترافیک و تعامل شده در نتیجه میزان استفاده و تراکنش‌های پلنتی و تزوس را افزایش خواهد داد.

در مجموع 30 میلیون عدد PLY یا به عبارتی 3 درصد از موجودی کل آن به صورت عمومی ایردراپ می‌شود. این 3 درصد به دو بخش تقسیم می‌شود: 1.7 درصد برای کاربران یکسری از اپلیکیشن‌های خاص تزوس و 1.3 درصد برای کاربران یکسری از اپلیکیشن‌های وب 3 از سایر بلاک چین‌ها. در این ایردراپ از سیستم وزن دهی استفاده نمی‌شود و PLY بین همه کاربران واجد شرایط وب 3 به صورت یکنواخت توزیع خواهد شد.

ایردراپ برای کاربران تزوس

معمولاً ایردراپ‌ها برای پاداش دادن و انگیزه دهی به اعضای فعال یک شبکه برگزار می‌شوند در نتیجه منطقی است که بیشتر کاربران فعال تزوس واجد شرایط دریافت توکن‌های ایردراپ باشند.

کاربران Plenty، Kolibri، Youves، objkt، FxHash، Liquidity Baking، ctez، پل پلنتی، نسخه ghostnet از شبکه پلنتی و Dogami از جمله فعال ترین کاربران تزوس هستند.

اسنپ شات شبکه روز 31 دسامبر گرفته می‌شود. برای اطمینان از اینکه واجد شرایط ایردراپ هستید، جدول زیر را بررسی کنید. برای پلتفرم‌هایی که چند شرط دارند، برآورده کردن تنها یک شرط کافی است.

شرایط شرکت در ایردراپ برای کاربران تزوس

ایردراپ برای سایر کاربران وب 3

ایردراپ برای کاربران سایر بلاک‌چین‌ها از جمله بایننس اسمارت چین، اتریوم، پلی گان و آپتیمیسم به دلایل مختلف می‌تواند مفید باشد.

اول اینکه، چنین ایردراپی کمک می‌کنند که مخاطبان بیشتری با توکن PLY آشنا شوند و سطح آگاهی کاربران را نسبت به شبکه پلنتی و تزوس افزایش می‌دهند. با توزیع توکن بین کاربرانی که در سایر اکوسیستم‌های بلاک‌چین فعال هستند، تیم پلنتی می‌تواند از جوامع کاربری موجود استفاده کرده و کاربران جدیدی را به پلنتی و تزوس جذب کند.

دوم اینکه، ایردراپ کردن توکن‌های PLY برای کاربران سایر اکوسیستم‌های بلاک‌چینی به رشد اکوسیستم دیفای تزوس کمک می‌کند. با توزیع توکن بین کاربرانی که در سایر جوامع دیفای فعال هستند، تیم پلنتی می‌تواند این افراد را با ویژگی‌ها و مزایای منحصربفرد تزوس آشنا کند. این کار منجر به جذب نقدینگی و کاربران جدید به اکوسیستم دیفای تزوس می‌شود که به نوبه خود به رشد و ایجاد نوآوری در این شبکه کمک خواهند کرد.

ما اسنپ شات را روز 31 دسامبر و با در نظر گرفتن نقطه شروع اول جولای 2022 ثبت می‌کنیم. برای اطمینان از اینکه شرایط این ایردراپ را دارید، جدول زیر را بررسی کنید.

شرایط شرکت در ایردراپ برای سایر کاربران وب 3

رشد و توسعه دیفای تزوس

وجود یک اکوسیستم دیفای سالم برای تزوس ضروری است. دیفای به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به مداخله واسطه‌ها به خدمات مالی دسترسی پیدا کنند. بلاک‌چین تزوس قادر است که با ایجاد یک اکوسیستم قوی و پرشور دیفای، کاربرانی که علاقمند به استفاده از خدمات مالی غیرمتمرکز هستند را جذب کند. بعلاوه، رشد و رونق اکوسیستم دیفای می‌تواند به پیشرفت و نوآوری در بلاک‌چین تزوس هم کمک کند و در نهایت منجر به ایجاد سرویس‌های پیشرفته تر دیفای و NFT برای کاربران شود. در مجموع، وجود یک اکوسیستم دیفای سالم برای رشد و موفقیت بلاک‌چین تزوس ضروری است.

درباره پلنتی

تیم پلنتی در حال ایجاد یک پلتفرم غیرمتمرکز جامع بر روی تزوس است. پلنتی امکان مبادله دارایی‌های بی ارتباط به هم را با هزینه کم و اسلپیج نزدیک به صفر بر روی دارایی‌های مرتبط به هم فراهم می‌کند. همچنین، پلنتی یک پل داخلی از چند بلاک‌چین EVM به تزوس دارد.