کیف پول ها

شنبه, 24 مهر 1400 02:22

آموزش بازیابی کردن والت اتمیک Atomic

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

هر اتفاقی که رخ بدهد باز هم در صورت در اختیار داشتن عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای، می‌توانید به حسابتان دسترسی پیدا کنید.

هشدار: عبارت 12 کلمه‌ای، کلید دسترسی به حساب شماست. هر شخصی که این عبارت را در اختیار داشته باشد می‌تواند به والت شما دسترسی پیدا کند. هرگز نباید این کلید را با شخص دیگری به اشتراک گذاشته یا در سایتی وارد کنید. در غیر این صورت ممکن است برای همیشه پولتان را از دست بدهید.

چگونه والت را در نسخه کامپیوتری اتمیک والت بازیابی کنیم؟

در صفحه شروع، روی گزینه Restore from backup کلیک کنید. اگر روی گزینه Create wallet کلیک کنید، اپلیکیشن یک حساب جدید خالی برای شما ایجاد می‌کند پس مراقب باشید.

عبارت پشتیبان 12 کلمه‌ای را در این فیلد وارد کنید. مراقب اشتباه‌های املایی، کوچکی یا بزرگی حروف و فاصله‌های اضافه باشید.

هر زمان که حسابتان را بازیابی کنید، اتمیک والت به شما اعلام می‌کند که یک رمز جدید تنظیم کنید. توصیه می‌کنیم که برای هر دستگاهی که روی آن والتی دارید، از یک رمز متفاوت استفاده کنید.

جمع آوری گزارش‌های اپلیکیشن‌ها را فعال یا غیر فعال کنید. این داده‌ها کاملاً ناشناس هستند و فقط برای کمک به تیم پشتیبانی جهت عیب یابی مشکلات احتمالی استفاده می‌شوند.

چگونه والت را در نسخه موبایلی اتمیک والت بازیابی کنیم؟

در اپلیکیشن موبایلی اتمیک والت، گزینه Restore را از گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. اما اگر تازه والت را تنظیم کرده اید، این صفحه را مشاهده می‌کنید.

عبارت پشتیبان 12 کلمه‌ای را در این فیلد وارد کنید. مراقب اشتباه‌های املایی، کوچکی یا بزرگی حروف و فاصله‌های اضافه باشید.

یا در صورتی که با یک دستگاه دیگر به حسابتان لاگین کرده اید، می‌توانید کد QR را اسکن کنید.

Restore را انتخاب کنید.

برای این دستگاه یک پسورد جدید انتخاب کنید.

 

 


اگر مشکلی پیش آمد و مثلاً والت خالی بود به این مطلب (والت را بازیابی کردم اما موجودی حساب صفر است) مراجعه کنید.