کیف پول ها

شنبه, 24 مهر 1400 02:45

آموزش واریز ارزدیجیتال به اتمیک والت Atomic wallet

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

در این مقاله هر آنچه که لازم است برای واریز وجه به اتمیک والت بدانید را به شما خواهیم گفت. به طور خلاصه، تنها چیزی که برای این کار به آن نیاز دارید، آدرس عمومی است که در تب Receive از اینترفیس هر کوینی قابل مشاهده است. می‌توانید از این آدرس برای واریز وجه از هر سرویسی استفاده کنید. با ما همراه باشید تا با جزئیات انجام این کار آشنا شوید.

پیدا کردن آدرس

به تب Wallet در نوار سمت چپ اینترفیس رفته و یک کوین از این لیست انتخاب کنید. می‌توانید به جای مرور همه گزینه‌ها، کوین مورد نظر را جستجو کنید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر، روی دکمه Receive کلیک کنید.

روی آدرس یا دکمه کپی کلیک کنید تا آدرس مورد نظر به کلیپ بورد کپی شود. یا اینکه می‌توانید کد QR را با گوشی اسکن کنید. با همه این روش‌ها آدرس کپی می‌شود.

به اپلیکیشنی که ارزها را از آن ارسال می‌کنید برگردید و آدرس را در فیلد Recipient address پیست کنید. در ادامه یک مثال از این موضوع را برای بایننس مشاهده می‌کنید.

کمی صبر کنید تا تراکنش شما پردازش شود. پس از پردازش، تراکنش در تب History و همچنین تاریخچه تراکنش‌های کوین مورد نظر قابل مشاهده خواهد بود.

آیا به تگ مقصد/ممو نیاز داریم؟

اگر کوین‌ها را به آدرس اتمیک والت خودتان منتقل می‌کنید، نیازی به تگ Memo/Destination نیست. اما برای ارسال کوین‌ها از والت خودتان به یک مقصد دیگر، به آن نیاز دارید.

اگر باز هم اپلیکیشنی که از آن ارسال وجه انجام می‌دهید نیاز به تگ داشت، کافیست یک عدد تصادفی بنویسید. آدرس اتمیک والتی که برای شما ایجاد شده، منحصربفرد است در نتیجه بدون ایجاد هیچ مشکلی کوین‌ها را دریافت خواهید کرد.

چگونه وضعیت تراکنش را بررسی کنیم؟

برای بررسی وضعیت تراکنش می‌توانید از بلاک اکسپلورر استفاده کنید.

رسیدن تراکنش چقدر زمان می‌برد؟

سرعت تراکنش بستگی به بار بلاک‌چین و اندازه کارمزد شبکه دارد. این کارمزدها توسط اکسچنج/والتی که با آن انتقال کوین انجام می‌دهید انتخاب می‌شوند در نتیجه همیشه ریسک تأخیر وجود دارد. اگر اپلیکیشن مورد نظر امکان تنظیم کارمزد را فراهم کرده، بهتر است که از انتخاب کارمزدهای خیلی کم خودداری کنید مگر اینکه مایل باشید چندین ساعت منتظر تأیید تراکنش بمانید.

اگر موجودی حساب صفر نشان داده شد، چه کنیم؟

اگر تراکنش شما در بلاک اکسپلورر تأیید شده اما هنوز هم کوین مورد نظر به موجودی شما در اپلیکیشن اضافه نشده، ممکن است مشکل کانکشن ایجاد شده باشد. در این صورت مراحل زیر را امتحان کنید:

موجودی را به صورت دستی آپدیت کنید: برای انجام این کار به تب والت بروید و روی آیکن گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

اپلیکیشن را دوباره راه اندازی کنید: روی Exit در نوار سمت چپ کلیک کنید، سپس روی Yes کلیک کرده و دوباره اپلیکیشن را اجرا کنید.

یک وی پی ان روی دستگاه تنظیم کنید: ما ProtonVPN و NordVPN را توصیه می‌کنیم که هزینه هر دو را می‌توان با بیت کوین پرداخت کرد اما می‌توانید هر سرویس دلخواهی را انتخاب کنید.

کانکشن اینترنت خودتان را بررسی کنید: اگر کانکشن شما خیلی کند یا بی ثبات است، ممکن است اپلیکیشن والت نتواند موجودی را آپدیت کند. برای اطمینان، سعی کنید به یک شبکه دیگر متصل شده و بررسی کنید که مشکل رفع می‌شود یا خیر.

مطمئن شوید که جدیدترین نسخه اپلیکیشن را دارید. همیشه می‌توانید جدیدترین نسخه را از سایت ما پیدا کنید. اگر این عدد با عددی که در هدر اپلیکیشن مشاهده می‌کنید، تطبیق دارد نباید به مشخص خاصی برخورد کنید.