کیف پول ها

یکشنبه, 25 مهر 1400 06:46

آموزش ارسال ارزدیجیتال از اتمیک والت Atomic wallet

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

چگونه در اپلیکیشن کامپیوتری اتمیک والت ارز دیجیتال ارسال کنیم؟

در اتمیک والت می‌توانید به راحتی ارز دیجیتال ارسال و دریافت کنید. در این مقاله راهنمای گام به گام نحوه ارسال ارز دیجیتال را برای شما آماده کردیم.

اتمیک والت را باز کنید. همیشه دقت داشته باشید که از آخرین نسخه استفاده کرده و آن را از سایت رسمی دانلود کنید.

حالا والت خودتان را با همه ارزهای دیجیتال در دسترس مشاهده می‌کنید. ما برای مثال از اتر استفاده می‌کنیم اما این نکات برای سایر ارزهای دیجیتال هم صدق می‌کنند. روی ETH کلیک کنید.

حالا جزئیات کوین مورد نظر را مشاهده می‌کنید. روی Send کلیک کنید.

توجه داشته باشید که می‌توانید با کلیک کردن روی نام یک کوین، بین کوین‌های مختلف برای ارسال جابجا شوید.

حالا اینترفیس ارسال ارز را مشاهده می‌کنید. آدرس گیرنده را وارد کنید. توصیه می‌کنیم که از کپی – پیست استفاده کرده و آدرس را به صورت دستی وارد نکنید.

توجه: تراکنش‌های بلاک‌چین برگشت ناپذیر هستند و پس از ارسال امکان لغو آنها وجود ندارد پس همیشه پیش از ارسال آدرس دریافت کننده و مبلغ مورد نظر را چند بار بررسی کنید.

مبلغ مورد نظر را برای ارسال وارد کنید. می‌توانید مبلغ مورد نظر را بر حسب ارز دیجیتال یا دلار وارد کنید. اگر قصد ارسال کل موجودی خودتان را دارید، از گزینه Send all استفاده کنید.

موجودی شما زیر فیلد مخصوص درج مبلغ ارسالی نوشته شده است.


مهم: اجرای هر تراکنش ارز دیجیتال در بلاک‌چین نیاز به کارمزد دارد. مبلغ کارمزد زیر موجودی در دسترس نوشته شده است. می‌توانید با کلیک کردن روی Set Fee کارمزد تراکنش را مشخص کنید. حالا روی Send کلیک کنید.

نکته: اتمیک والت هیچ کارمزدی برای اجرای عملیات ارسال و دریافت وجه دریافت نمی‌کند. این کارمزدها فقط به ماینرها پرداخت می‌شوند تا تراکنش را در بلاک درج کنند.

پسوردتان را وارد کرده و روی Confirm کلیک کنید.

پس از چند ثانیه، صفحه تأیید را مشاهده می‌کنید. هش تراکنش در این صفحه قابل مشاهده است. روی آن کلیک کنید تا وضعیت تراکنش خودتان را روی بلاک اکسپلورر مشاهده کنید.

 

حالا می‌توانید تراکنش را در بخش تاریخچه یا جزئیات کوین‌های والت مشاهده کنید.

به منوی سمت چپ رفته و روی History کلیک کنید.

آخرین تراکنش شما بالای لیست قرار می‌گیرد. برای مشاهده جزئیات بیشتر از جمله هش و آدرس گیرنده تراکنش روی آن کلیک کنید. می‌توانید برای مشاهده تراکنش در بلاک اکسپلورر روی آن کلیک کنید.

امکان اجرای تراکنش‌های فوری در اتمیک والت فراهم شده است. برای مشاهده طرز کار این قابلیت این ویدیو را مشاهده کنید.

چگونه در اپلیکیشن موبایلی اتمیک والت ارز دیجیتال ارسال کنیم؟

ارسال ارز دیجیتال در اتمیک والت به راحتی انجام می‌شود. پس از ایجاد یک والت جدید یا بازیابی والت قدیمی، والت شما در صفحه اصلی Wallet باز می‌شود. حالا دستورالعمل‌ها را دنبال کنید.

از لیست ارزها، ارز مورد نظرتان را انتخاب کنید. می‌توانید از فیلد بالای صفحه هم برای جستجو استفاده کنید. ما برای نمونه یک تراکنش با بیت‌کوین اجرا می‌کنیم اما می‌توانید این کار را با هر ارز دیجیتال دیگری انجام دهید. روی BTC کلیک کنید.

حالا اطلاعات کوین و رابط کاربری Send/Receive را مشاهده می‌کنید. روی دکمه Send کلیک کنید.

فیلد آدرس، موجودی حساب و فیلد مبلغ را مشاهده می‌کنید.

برای پیست کردن آدرس گیرنده روی صفحه ضربه زده یا از یک اسکنر کد QR استفاده کنید. مبلغ مورد نظر را وارد کرده یا از دکمه Send All برای ارسال کل موجودی (به غیر از کارمزد) استفاده کنید.

پس از وارد کردن مبلغ، کارمزدی که برای تراکنش پرداخت می‌کنید را مشاهده خواهید کرد.

پیش از ارسال، همه اطلاعات را بررسی کرده و روی Send X amount کلیک کنید.

با ورود پسورد تراکنش را تأیید کنید. روی Confirm کلیک کنید.

به این ترتیب با موفقیت ارز دیجیتال مورد نظر را ارسال کردید. حالا یک هش در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید در بلاک اکسپلورر آن را جستجو کنید. برای برگشتن به صفحه والت روی Back کلیک کنید.

 

حالا در صفحه اطلاعات کوین می‌توانید تراکنش خروجی خودتان را مشاهده کنید.