کیف پول ها

دوشنبه, 26 مهر 1400 23:04

آموزش ساخت والت در اتمیک والت Atomic wallet

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

چگونه در اپلیکیشن کامپیوتری اتمیک والت یک والت ایجاد کنیم؟

پس از دانلود و نصب اتمیک والت روی دستگاه به مرحله بعد یعنی ایجاد یک والت جدید می‌رسیم.

اپلیکیشن را در دستگاه باز کنید.

روی Create Wallet کلیک کنید.

یک رمز قوی و امن تنظیم کنید. توصیه می‌کنیم که حتماً یک رمز قوی داشته باشید اگر این رمز را خودتان انتخاب می‌کنید، هرگز از رمزی شبیه به سایر پسوردهای قبلی خودتان استفاده نکنید. دوباره رمز را وارد کرده و روی Set Password کلیک کنید. صبر کنید تا والت بارگذاری شود. توجه: اگر رمز را فراموش یا گم کنید، تیم پشتیبانی اتمیک والت امکان بازیابی آن را نخواهد داشت چون هیچ کدام از اطلاعات کاربران از جمله رمز عبور/ کلیدها/ عبارت‌های بازیابی را ذخیره نمی کند.

حالا عبارت بازیابی 12 کلمه ای خودتان را مشاهده می‌کنید که اهمیت زیادی برای حفظ امنیت دارای‌های شما دارد. این عبارت را به امن ترین روش ممکن ذخیره کنید. توصیه می‌شود که این عبارت را به صورت آفلاین و در دو محل مختلف ذخیره کنید. پس از نوشتن این عبارت روی Open Wallet کلیک کنید.

توجه: اتمیک والت هیچ کدام از اطلاعات خصوصی مثل پسورد/کلیدها/عبارت بازیابی را ذخیره نمی کند. فقط خود شما کنترل دارایی‌هایتان را در اختیار دارید. ذخیره کردن عبارت 12 کلمه ای تنها راه برای دسترسی همیشگی به دارایی‌های خودتان است.

مرحله بعدی، فراهم کردن امکان جمع آوری فایل‌های log برای اتمیک والت است. این اطلاعات به صورت ناشناس و فقط با این هدف ذخیره می‌شوند که در صورت نیاز بتوان سریع تر و بهتر به کاربر کمک کرد. اگر مایل به ارایه این اطلاعات ناشناس نیستید، می‌توانید این مرحله را رد کنید. سپس روی Start using Atomic کلیک کنید.

حالا والت شما آماده استفاده است. این فرایند فقط یک بار انجام می‌شود.

چگونه در اپلیکیشن موبایلی اتمیک والت یک والت ایجاد کنیم؟

جدیدترین نسخه این اپلیکیشن را از گوگل پلی دانلود کنید. همیشه اپلیکیشن را به روز نگه دارید. اتمیک والت دائماً در حال اضافه کردن امکانات جدید و تلاش برای ارتقای عملکرد این والت است.

اپلیکیشن را باز کنید. در صفحه اصلی دو گزینه مشاهده می‌کنید: Create New Wallet یا Restore From Backup روی گزینه اول کلیک کنید.

 

سپس پسورد را تنظیم کنید. حتماً از یک پسورد امن و منحصربفرد استفاده کنید که جای دیگری استفاده نکرده باشید. سپس روی Set کلیک کنید.

رمزتان را تأیید کنید. چند ثانیه صبر کنید تا والت بارگذاری شود.

حالا عبارت بازیابی پشتیبان در اختیار شما قرار می‌گیرد. این عبارت را روی یک تکه کاغذ ذخیره کرده و به صورت آفلاین در دو محل مختلف نگه دارید. پس از ذخیره عبارت بازیابی روی Start Using Atomic کلیک کنید. توجه داشته باشید که ذخیره کردن عبارت بازیابی اهمیت زیادی دارد. این عبارت 12 کلمه ای تنها راه بازیابی دارایی‌های شما است. می‌توانید هر زمان که خواستید با استفاده از این عبارت والت خودتان را بازیابی کنید. اگر این عبارت را از دست دهید، هیچکس قادر به بازیابی آن برای شما نیست.

 

به این ترتیب والت شما بازیابی و آماده استفاده می‌شود.