کیف پول ها

سه شنبه, 02 آذر 1400 03:11

آموزش ساخت و استفاده تراست والت Trust wallet

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

تراست والت، والت رسمی کریپتوی بایننس است. می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن موبایلی این والت، بیت‌کوین و خیلی از ارزهای دیجیتال دیگر را به صورت امن ارسال، دریافت و ذخیره کنید.

حتی می‌توانید از تراست والت برای به دست آوردن نرخ بهره، اجرای بازی‌های بلاک‌چینی و دسترسی به جدیدترین اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های غیرمتمرکز استفاده کنید.

همچنان که عده بیشتری از ارزهای دیجیتال و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز استفاده می‌کنند، در اختیار داشتن روشی راحت و قوی برای دسترسی به آنها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. چه به دنبال سرمایه گذاری، چه اجرای تراکنش و چه استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز باشید، در اختیار داشتن راهکارهای مختلف برای انجام این کار ممکن است باعث گیج شدن و سخت شدن انتخاب شود. اینجاست که یک پکیج چند در یک مثل تراست والت که استفاده از آن بسیار راحت است، به کمک شما خواهد آمد.

بر خلاف بازارهای مالی سنتی، دنیای ارزهای دیجیتال هرگز خواب ندارد و به صورت شبانه روزی فعال است. در این بازار که نوسان زیادی دارد، ممکن است شرایط در یک چشم به هم زدن تغییر کند در نتیجه داشتن دسترسی پیوسته به دارایی‌های خودتان اهمیت زیادی دارد. تراست والت که یک والت کاملاً غیرمتمرکز است، یک اپلیکیشن موبایلی ساده برای مدیریت توکن‌ها و کوین‌ها در اختیار شما قرار می‌دهد تا همزمان کنترل کامل همه کلیدهای خصوصی خودتان را در اختیار داشته باشید. با تراست والت می‌توانید اکثر توکن‌های موجود در بازار را ذخیره کنید و همواره پروژه‌ها و بلاک‌چین‌های جدیدی به آن اضافه می‌شوند. تراست والت یونیورسال (Universal یا والت چند کوینی) به شما امکان می‌دهد که یک نسخه پشتیبان از همه دارایی‌های خودتان داشته باشید تا مدیریت والت را راحت تر انجام دهید. و البته تراست والت با اکسچنج‌های غیرمتمرکز هم خیلی خوب کار می‌کند.

تراست والت مجهز به یک مرورگر Web3 داخلی است که با استفاده از آن می‌توانید به انواع اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز به صورت امن و روان دسترسی داشته باشید. از آنجایی که بلاک‌چین یک فناوری جدید و پیچیده است، می‌توانید از بازار اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز تراست (Trust DApp Marketplace) برای کمک گرفتن و راهنمایی استفاده کنید. این بازار محلی برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکزی است که با استانداردهای امنیتی و کیفی سختگیرانه همخوانی داشته و برای انجام کارها در بهترین سطح بهینه سازی شده اند.

تراست والت به همراه بایننس در حال کار روی قابلیت‌های جدید از جمله نظارت بر بازار، شبکه‌های اختصاصی، شبکه‌های آزمایشی، یک اکسچنج غیرمتمرکز بومی و ادغام کامل با زیرساخت بایننس است. فرصت‌های موجود در دنیای کریپتو بی پایان هستند و با تراست والت که والت رسمی بایننس است، همه می‌توانند از این فرصت‌ها بهره مند شوند.

ایجاد والت جدید

مراحل ساخت اولین والت مالتی کوین شما بسیار ساده است و می‌توان آن را ظرف چند دقیقه انجام داد. در ادامه شما را برای طی کردن این مراحل راهنمایی می‌کنیم.

برای انجام این کار اول باید یکی از ارزهای دیجیتال اصلی مثل بیت‌کوین، اتریوم، تتر یا بایننس (BNB) را بخرید.

در اینجا از اکسچنج بایننس استفاده می‌کنیم که یکی از بزرگترین اکسچنج‌های کریپتوی جهان است و واریز ارز فیات را هم قبول می‌کند.

پس از طی کردن مراحل KYC، از شما خواسته می‌شود که یک روش درخواست اضافه کنید. در اینجا می‌توانید پرداخت با کارت اعتباری/دبیت کارت یا روش انتقال بانکی را انتخاب کرده و یکی از ارزهای دیجیتال اصلی را بخرید یعنی بیت‌کوین، اتریوم، تتر، بایننس و غیره.

لینک ثبت نام در بایننس

نکته مهم: تراست والت را فقط از منابع رسمی دانلود کنید.

لینک‌های دانلود از دو پلتفرم اصلی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

اپ استور: https://apps.apple.com/app/trust-ethereum-wallet/id1288339409 2.4k

گوگل پلی: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.wallet.crypto.trustapp 2.7k

مرحله اول: باز کردن تراست والت

پس از اجرای اپلیکیشن برای اولین بار، صفحه زیر در اختیار شما قرار می‌گیرد که می‌توانید در آن گزینه ایجاد والت جدید یا وارد کردن یک والت را انتخاب کنید. ما برای این راهنما گزینه ایجاد والت جدید (Create a New Wallet) را انتخاب می‌کنیم.

مرحله دوم: پذیرش شرایط استفاده

برای ادامه باید با شرایط استفاده موافقت کنید. کافیست علامت تیک را بزنید و بعد روی Continue کلیک کنید.

هشدار!

اگر با شرایط استفاده موافقت می‌کنید دقت داشته باشید که از دست دادن عبارت بازیابی باعث از دست رفتن امکان دسترسی به والتتان می‌شود.

 

مرحله سوم: ذخیره عبارت بازیابی

این مرحله مهم ترین قسمت کار شماست. باید عبارت بازیابی را یادداشت کنید. عبارت بازیابی کلید دسترسی به والت شماست. بنابراین حتماً آن را در محلی امن ذخیره کنید. برای ادامه روی Continue کلیک کنید.

توجه: این یک عبارت بازیابی واقعی برای یک والت چند امضایی است.

مرحله چهارم: اعتبارسنجی عبارت بازیابی

اگر مرحله سوم را دنبال کرده و از عبارت بازیابی خودتان پشتیبان گیری کرده اید، این مرحله کاملاً راحت است.

کلمات را به ترتیب درست انتخاب کنید تا فرایند اعتبارسنجی تکمیل شود. هر زمان کارتان انجام شد، روی Continue کلیک کنید.

مرحله پنجم: والت شما آماده است!

پس از طی کردن مراحل پشتیبان گیری و تأیید، به صفحه اصلی والت هدایت می‌شود. حالا فهرست اولیه کوین‌هایی که می‌توانید بخرید را مشاهده می‌کنید.

 

شخصی سازی والت

می توانید اسمی برای والت انتخاب کنید که به راحتی قابل تشخیص باشد. این تغییر به راحتی در تنظیمات اپلیکیشن انجام شده و می‌توان آن را هر زمان دلخواهی تغییر داد.

به منوی Settings رفته و روی Wallets کلیک کنید.

 

حالا برای شخصی سازی والت خودتان، روی کلمه i کلیک کنید. سپس آن را ذخیره کنید.

توجه:

در همان صفحه عبارت Show Recovery Phrase را مشاهده می‌کنید. اگر مایل به مشاهده عبارت بازیابی خودتان هستید، می‌توانید به عقب برگردید.

آیا می‌توانیم چند والت ایجاد کنیم؟

در این اپلیکیشن می‌توانید حداکثر 15 والت بسازید. مراحل انجام کار به این ترتیب است:

تراست والت را باز کرده، روی Settings و بعد Wallets کلیک کنید.

روی علامت بعلاوه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا به صفحه Create/Import a Wallet دسترسی پیدا کنید. برای ایجاد والت جدید به مرحله اول این راهنما برگردید.

چگونه تراست والت را برای بایننس اسمارت چین تنظیم و استفاده کنیم؟

می توانید در تراست والت به راحتی بایننس اسمارت چین را تنظیم کرده و از آن استفاده کنید. مراحل کار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

تنظیم والت برای بایننس اسمارت چین:

تراست والت را دانلود کنید. اگر از قبل تراست والت داشتید، مطمئن شوید که اپلیکیشن به روز است.

مراحل تنظیم والت چند کوینی را دنبال کنید. ذخیره کردن عبارت بازیابی را فراموش نکنید.

به والت اسمارت چین خودتان برگشته و برای مشاهده آدرس خودتان دکمه receive را انتخاب کنید.

به والت خودتان ارز BEP20 واریز کنید. راحت ترین روش انجام این کار، استفاده از بایننس است. ارزی را انتخاب کنید که از برداشت BEP20 و برداشت برای انتقال به آدرس بایننس اسمارت چینِ تراست والت شما پشتیبانی می‌کند. دقت داشته باشید که برای اجرای هر تراکنشی در بایننس اسمارت چین، استفاده از BNB ضروری است.

حالا می‌توانید استفاده از بایننس اسمارت چین را شروع کنید.

پس از دریافت یک توکن BEP20، برای مشاهده شناسه تراکنش می‌توانید روی تراکنش کلیک کنید، دکمه Share در گوشه سمت راست بالا را کلیک کنید و بعد شناسه تراکنش را کپی کنید.

استفاده از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز بایننس اسمارت چین

برای این قسمت کار، کاربران iOS نیاز به مرورگر اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز دارند که در این راهنما معرفی شده است. کاربران اندروید در حالت پیش فرض مرورگر اپلیکیشن غیرمتمرکز دارند.

پس از واریز وجه به والت، مرورگر اپلیکیشن غیرمتمرکز را با فشار دادن آیکن چهار مربع در پایین اپلیکیشن باز کنید.

به یک اپلیکیشن بایننس اسمارت چین مثل پنکیک سواپ یا برگرسواپ بروید.

 

حالا می‌توانید از اپلیکیشن غیرمتمرکز استفاده کرده و لذت ببرید!

سلب مسئولیت: معامله ارزهای دیجیتال ریسک بسیار زیادی دارد. حتماً اگر مبتدی هستید با خطرات این کار آشنا شوید. مطالب ارائه شده در این مطلب دیدگاه ما بوده و توصیه اقتصادی نیستند. خود شما مسئول کاری که با دارایی‌هایتان انجام می‌دهید هستید.