کیف پول ها

شنبه, 13 بهمن 777 10:46

هر آنچه که قبل از خرید Ledger باید بدانید

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
  1. کیف پول سخت افزاری امن ترین نوع ولت برای ذخیره ارزهای دیجیتال است.
  2.  تمامی ارزهای دیجیتالی که لجر پشتیبانی می کند را می توان توسط یک لجر مدیریت و ذخیره کرد.
  3. لیست تمامی ارزهایی که لجر پشتیبانی میکند را می توانید از اینجا ببینید
  4. در اصل ارزها و دارایی های شما در بلاکچین ذخیره می شود و لجر نقش حفاظت سخت افزاری آن ها را بر عهده دارد و ارزهای شما بر روی سرور شرکت لجر نخواهند بود. 
  5. مهمترین وجه تمایز لجر با ولت های آنلاین،دسکتاپی و اپلیکیشنی این است که جهت خارج کردن ارزهای دیجیتال حتما نیاز به فشردن دکمه Confirm بر روی سخت افزار لجر می باشد.که این ویژگی امنیت ارزها به حداکثر می رساند
  6. مقدار دارایی ارزها که در لجر می توان نگه داری کرد نامحدود می باشد. مثلا 1000 بیتکوین و محدودیت مقداری وجود ندارد
  7. تقریبا اکثر ارزهای پشتیبانی شده توسط لجر بدلیل استفاده از شبکه غیرمتمرکز بلاکچین قابل تحریم و فیلتر نیستد
  8. لجر قابلیت آپدیت نرم افزاری به نسخه های جدید را دارد
  9. ارزهایی که فعلا در لجر پشتیبانی نمی شوند در آینده ممکن است به این ولت اضافه شوند و براحتی قابل مدیریت باشند.
  10. تنها راه برای تشخیص آکبند بودن لجر در این مقاله آموزش داده شده است
  11. در صورت هر گونه اشکال در لجر مثلا گم شدن آن یا خراب شدن آن بر اثر ضربه می توانید توسط 24 عبارتی که لجر به شما اختصاص داده است در یک لجر جدید ریکاوری کنید و ارزهای خود را مجدد در لجر جدید بازیابی نمایید
  12. تنها راه برای اورجینال بودن لجر در این مقاله آموزش داده شده است
  13. برای مدیریت ارزهای بیشتر در لجر نانو اس یا لجر بلو بایستی ارزهایی که فعلا بر روی لجر نصب دارید را Uninstall کنید و ارزهای جدید را دونه دونه Install نمایید. با Uninstall کردن ارزها دارایی های آن ارز حذف نمی گردد و در اصل ارزها در بلاکچین ذخیره شده اند.
  14. برچسب های نقره ای بیش از یک سال است که بر روی جعبه لجر چاپ نمی شود و تنها راه تشخیص آکبند بودن لجر 24 عبارتی است که در ابتدا برای شما ساخته می شود.
  15.  لجر بلو صفحه بزرگتری دارد و دارای صفحه لمسی و تاچ است 
  16. لجر نانو ایکس بلوتوث دارد و قابلیت اتصال به گوشی های اندرویدی و آی او اس دارد و همچنین تا یکصد ارز را بصورت همزمان مدیریت می کند و نیازی به Uninstall  کردن ارزها و Install کردن ارزهای جدید ندارد.
  17. لجر نانو اس محبوب ترین و پرفروش ترین ولت سخت افزاری در دنیا است که با کابل OTG به گوشی های اندرویدی متصل می شود همچنین همه ارزهایی که لجر پشتیبانی می کند را مدیریت می توان کرد منتهی اگر تعداد ارزها زیاد باشد بایستی دونه دونه Uninstall و Install کنید . توضیح انکه با Uninstall کردن ارزها موجودی و دارایی ارزهایتان تغییری نخواهد کرد و در اصل ارزهایتان بر روی بلاکچین هستند.
  18. نرم افزار اصلی برای مدیریت لجر Ledger Live است که بر روی سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس قابل نصب است.
  19. آپدیت کردن لجر نکته زیادی دارد که ممکن است در صورت گیر کردن هنگام آپدیت نگران ارزهایتان نباشید و با انجام دادن نکاتی که در مقالات سایت هست این مشکل برطرف خواهد شد.
  20. امکان ساخت چندین اکانت برای ارزها وجود دارد مثلا یک اکانت بیتکوین برای خرید و فروش روزانه و یک اکانت دیگر برای ذخیره ظولانی مدت که هر دو اکانت با آدرس ولت های مجزا خواهند بود.
  21. پشتیبانی غیر حضوری برای حل مشکلات احتمالی تنها برای مشتریانمان است و افرادی که مشتری ما نیستند برای درخواست پشتیبانی بایستی اشتراک تهیه کنند.
  22. لجرها گارانتی خاصی ندارن اما تابحال مشکلی که باعث کار نکردن لجر باشد گزارش نشده است