کیف پول ها

چهارشنبه, 17 ارديبهشت 1399 20:38

بررسی اجمالی ولت سخت‌افزاری Ledger Nano S

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

مشخصات Ledger Nano S

 

ابعاد (سانتی متر)

5.7 x 1.7 x 0.9

وزن (گرم)

16.2

صفحه نمایش

OLED

ورودی

دو دکمه

اتصال

سیمی (میکرو USB)

باتری

خیر

سازگاری

  • 64 بیت دسکتاپ (ویندوز 8+، macOS 10.8+، لینوکس)، به غیر از پردازنده‌های ARM
  • گوشی هوشمند با اندروید بالاتر از نسخه 7

کوین‌ها و توکن‌های تحت پشتیبانی

بیشتر از 1200

صفحه GitHub

https://github.com/LedgerHQ

 

 

محتویات داخل جعبه     

بررسی اجمالی Ledger Nano S

Ledger Nano S یک دستگاه فشرده است که به راحتی داخل جیب قرار می‌گیرد – طراحی این دستگاه شبیه یک فلش مموری USB ساده است. تنظیمات اولیه آن کاملاً ساده و مشخص است و بخصوص برای افراد مبتدی و تازه کار مناسب است.

راحت ترین روش مدیریت ارزهای دیجیتال روی دستگاه‌های Ledger استفاده از Ledger Live است. این اپلیکیشن برای موبایل و کامپیوتر تهیه شده اما اپلیکیشن موبایلی فقط برای دستگاه‌های اندروید وجود دارد. برای اتصال نیاز به یک کابل OTG دارید که یک طرف آن پورت میکرو USB و یک سمت پورت USB ماده قرار دارد.

Ledger Live همه امکانات استاندارد مورد انتظار شما را دارد از جمله امکان بررسی موجودی یا ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال اما این دستگاه قابلیت‌های پیشرفته تری مثل تراکنش‌های سگویت، ادغام اکسچینج‌ها و قابلیت استخراج کلید عمومی توسعه یافته (xpub) را هم دارد. لازم به ذکر است که Binance DEX هم از Ledger Nano S پشتیبانی می‌کند. هر چند قابلیت مدیریت بسیاری از دارایی‌ها به صورت بومی در Ledger Live وجود دارد اما برای برخی کوین‌ها نیاز به استفاده از نرم‌افزار والت شخص ثالث دارید.

یکی از مشکلات کوچک Ledger Nano S کم بودن نسبی میزان حافظه فلش است. اگر قصد اجرای تراکنش با یک ارز دیجیتال را داشته باشید باید یک اپلیکیشن خاص برای آن نصب کنید. از آنجایی که هر کوین نیاز به یک اپلیکیشن مجزا دارد، همزمان فقط امکان نصب چند اپلیکیشن محدود وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که حذف یک اپلیکیشن تاثیری بر کلیدها و دارایی‌های شما نخواهد داشت اما تا وقتی که دوباره آن اپلیکیشن را نصب نکنید، امکان اجرای تراکنش با آن اکانت را نخواهید داشت.

مزایا و معایب Ledger Nano S

مزایا

  • پشتیبانی از همه ارزهای دیجیتال مهم و توکن‌های مختلف
  • راحتی استفاده
  • اضافه کردن کوین‌های جدید به سرعت و راحتی انجام می‌شود
  • پشتیبانی از چندین زبان
  • قیمت مناسب
  • Ledger یک کمپانی شناخته شده است که از اواخر سال 2014 فعالیت خود را آغاز کرده است.

معایب

  • همزمان فقط می‌توان چند اپلیکیشن محدود را نصب کرد.
  • در مقایسه با Ledger Nano X موبایل پسندی کمتری دارد.

قیمت Ledger Nano S

از ژانویه 2020 Ledger Nano S به قیمت 59 دلار فروخته می‌شود.

توصیه می‌شود که همیشه والت‌های سخت‌افزاری را مستقیماً از تولید کننده بخرید. خرید والت‌های سخت‌افزاری دست دوم امکان به خطر افتادن کلیدهای خصوصی شما را ایجاد می‌کند.

صحبت‌های پایانی

Ledger Nano S به دلیل قیمت مناسب و راحتی استفاده یکی از موفق ترین والت‌های سخت‌افزاری محسوب می‌شود. مدل جدید این والت Ledger Nano X امکانات بیشتری دارد اما از طرفی قیمت آن هم بالاتر است. با توجه به سابقه امنیتی خوب Ledger والت Nano S همچنان به عنوان یک گزینه کم قیمت انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود.

در مجموع Ledger Nano S می‌تواند برای افرادی که قصد ایمن سازی پورتفولیوی خودشان با یک والت سخت‌افزاری ساده مقرون به صرفه را دارند، بسیار مناسب باشد.