کیف پول ها

شنبه, 20 ارديبهشت 1399 17:17

بررسی اجمالی ولت سخت‌افزاری KeepKey

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

مشخصات KeepKey

ابعاد (سانتی متر)

3.8 x 9.3 x 1.2

وزن

54 گرم

صفحه نمایش

OLED

ورودی

یک دکمه

اتصال

Micro-USB

باتری

خیر

سازگاری

کامپیوتر دسکتاپ 64 بیتی (ویندوز 8 به بعد، macOS 10.8 به بعد، لینوکس). سازگار با گوشی‌های اندروید

کوین‌های پشتیبانی شده

بیش از 40

صفحه GitHub

https://github.com/keepkey

 

 

محتویات جعبه

  • KeepKey
  • یک کابل USB نایلون بافته
  • کارت پشتیبان جمله بازیابی

بررسی اجمالی KeepKey

KeepKey دارای طراحی قوی با آلومینیوم آنودایز شده در قسمت پشت است که باعث شده این والت کاملاً قابل حمل باشد و بتوان آن را به راحتی نگه داشت.

یکی از مهم ترین ابتکارات و نوآوری‌های Keepkey ادغام آن با پلتفرم تحت وب ShapeShift است. لازم به ذکر است که هر چند KeepKey عمیق ترین ادغام با ShapeShift را دارد، اما باز هم می‌توان از آن به همراه سایر نرم‌افزارهای والت استفاده کرد.

نصب و تنظیم اولیه این وسیله کاملاً ساده و آسان است. در تست‌های انجام شده یکسری مشکل برای جفت کردن دستگاه با ShapeShift وجود داشت. اتصال دستگاه دائماً قطع می‌شد اما این مشکل با چند ریستارت رفع شد.

هر چند ادغام با ShapeShift یکی از ویژگی‌های قابل توجه KeepKey است اما یکسری نقاط ضعف هم در آن وجود دارد. اگر قصد خرید یا معامله دارایی‌ها در Shapeshift را داشته باشید نیاز به ایجاد یک اکانت و طی کردن مراحل اعتبارسنجی KYC دارید. اما اگر فقط قصد ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال را داشته باشید فقط باید با یک ایمیل آدرس یک حساب بسازید. اگر تمایلی به ایجاد اکانت Shapeshift ندارید می‌توانید از افزونه مرورگر KeepKey Client استفاده کنید تا به قابلیت‌های پایه دسترسی پیدا کنید یا از سایر نرم‌افزارهای والت کریپتو استفاده کنید.

مزایا و معایب KeepKey

مزایا

  • قیمت مقرون به صرفه
  • قابل حمل

معایب

  • ShapeShift شما را ملزم به ایجاد یک اکانت می‌کند.
  • پشتیبانی موبایل محدود است.
  • نسبت به سایر رقبا از کوین‌های کمتری پشتیبانی می‌کند.

قیمت‌های KeepKey

از ژانویه 2020، KeepKey به قیمت 49 دلار فروخته می‌شود.

توصیه می‌شود که همیشه والت‌های سخت‌افزاری را مستقیماً از سازنده خریداری کنید. خرید والت‌های سخت‌افزاری دست دوم امکان به خطر افتادن کلیدهای خصوصی شما را به همراه خواهد داشت. وقتی دستگاهی را از ShapeShift خریداری کنید، این دستگاه با یک برچسب هولوگرام عرضه می‌شود.

صحبت‌های پایانی

KeepKey یک والت سخت‌افزاری است که توسط کمپانی به همین نام ساخته شده که در سال 2017 توسط پلتفرم معاملاتی تحت وب ShapeShift خریداری شد. بنابراین قابلیت اصلی KeepKey ادغام آن با ShapeShift است. در نتیجه بهتر است افرادی که نیازی به استفاده از ShapeShift ندارند به دنبال گزینه‌های متفاوتی باشند.

در مجموع KeepKey یک والت کاربرپسند با طراحی خوب و البته یکسری محدودیت‌های سازگاری است اما برای افراد مبتدی مناسب است.