کیف پول ها

یکشنبه, 21 ارديبهشت 1399 02:35

بررسی اجمالی ولت سخت‌افزاری CoolWallet S

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

مشخصات CoolWallet S

ابعاد (سانتی متر)

8.5 x 5.4  x 0.08

وزن

5 گرم

صفحه نمایش

E-ink

ورودی

یک دکمه

اتصال

بلوتوث، USB

باتری

لیتیوم یونی 15 میلی آمپرساعتی

سازگاری

اندروید و iOS

کوین‌های پشتیبانی شده

بیش از 1200

صفحه GitHub

https://github.com/CoolBitX-Technolog

 

 

محتویات جعبه

  • CoolWallet S
  • شارژر USB با کابل
  • کارت بازیابی

بررسی اجمالی CoolWallet S

فرم فاکتور خاص CoolWallet S آن را تبدیل به یک گزینه جذاب در بازار والت‌های سخت‌افزاری کرده است. اما ممکن است کار با صفحه نمایش e-ink و دکمه‌های این والت کمی سخت باشد و پایه شارژر هم معمولاً راحت قطع می‌شود که ممکن است این مشخصات بخصوص حین اجرای آپدیت‌های زمانبر میان‌افزار مشکل آفرین شوند.

شارژ کامل CoolWallet S حدود 2 ساعت زمان می‌برد. به گفته CoolbitX با شارژ دوره ای باتری باید بیشتر از 2 سال دوام داشته باشد. این باتری هم مثل هر باتری لیتیوم یونی قابل شارژی بالاخره قابلیت حفظ شارژ خود را از دست می‌دهد. در این حالت کاربر در صورت اتصال دستگاه به پایه شارژ قادر به استفاده از آن است.

ممکن است نصب اولیه نسبت به سایر والت‌های سخت‌افزاری طولانی تر باشد. هر چند طول عبارت seed قابل تنظیم است اما فرایند اعتبارسنجی seed کمی سخت است و ممکن است برای افراد مبتدی پیچیده باشد.

می‌توانید دارایی‌های خودتان را با اپلیکیشن CoolbitX در CoolWallet S مدیریت کنید. هر چند این اپلیکیشن کمی ساده است اما همه قابلیت‌های پایه از حمله انتقال وجه و بررسی موجودی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اپلیکیشن CoolBitX امکان ادغام بومی با اکسچینج غیرمتمرکز بایننس و Changelly را دارد و با استفاده از آن می‌توانید دارایی‌هایتان را مستقیما از روی والت مدیریت کنید. در تست‌های صورت گرفته اتصال بلوتوث با اپلیکیشن هم به خوبی کار می‌کرد.

مزایا و معایب CoolWallet S

مزایا

  • امکان تنظیم و استفاده از آن با گوشی موبایل و تبلت وجود دارد
  • بسیار قابل حمل
  • ضدآب تا یک ساعت

معایب

  • کمتر بودن تعداد کوین‌ها و توکن‌ها در مقایسه با رقبا
  • پیچیده بودن فرایند نصب
  • در مقایسه با سایر والت‌ها از نظر تجربیات کاربری جای کار بیشتری وجود دارد.

 

قیمت‌های CoolWallet S

از ژانویه 2020، CoolWallet S به قیمت 99 دلار فروخته می‌شود.

توصیه می‌شود که همیشه والت‌های سخت‌افزاری را مستقیماً از سازنده خریداری کنید. خرید والت‌های سخت‌افزاری دست دوم امکان به خطر افتادن کلیدهای خصوصی شما را به همراه خواهد داشت.

صحبت‌های پایانی

CoolbitX طراحی مبتکرانه ای برای این والت سخت‌افزاری انجام داده است. از آنجایی که CoolWallet S شبیه یک کارت بانکی معمولی است، برای قرار دادن داخل کیف پول معمولی بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

در مجموع CoolWallet S برای افرادی که به دنبال امتحان کردن محصولی جدید در فضای والت‌های سخت‌افزاری هستند بسیار مناسب است.