کیف پول ها

جمعه, 11 -2667 10:40

کیف پول سخت افزاری KeepKey

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

کیف پول ساده سخت افزار ارز دیجیتال

KeepKey یک کیف پول سخت افزاری برای بیت کوین، بیت کوین گلد ، بیت کوین کش، اتریوم ، لایت کوین،دوج کوین و دش و توکن­ های  erc-20 می­باشد که از دارایی­ های شما در برابر هکرها و دزدان محافظت می­شود.

نحوه کارکرد

KeepKey با نرم افزار کیف پول نصب شده روی کامپیوتر شما کار می­کند. این ابزار با در اختیار گرفتن مدیریت ایجاد کلمات عبور شخصی، ذخیره کردن آن و تایید معاملات عمل می­کند.
keepkey-update-july-2017.png

راه اندازی اولیه 
KeepKey کلمات عبور شخصی را با استفاده از مولد اعداد تصادفی مبتنی بر سخت افزار ایجاد می­کند.

KeepKey (1).jpg

پشتیبان گیری

هنگامی که کلمه عبور شخصی شما ایجاد شد، به شما یک فرصت داده می­شود تا یک پشتیبان از KeepKey خود به صورت یک جمله بازیابی با دوازده کلمه ایجاد کنید.
KeepKey-Wallet-attaced-to-a-computer.jpg

ذخیره سازی امن

کلمه عبور شخصی شما در KeepKey امن است، هرگز دستگاه را رها نکنید. حفاظت KeepKey شما با پین کد می­باشد، که حتی اگر در اختیار افراد دیگر قرار گیرد، بی فایده است.
keepkey4-1.jpg

معاملات

نمایشگر بزرگ KeepKey وضوح بالایی را برای تمام موارد نشان داده شده روی آن فراهم می­کند. انجام هر معامله باید با فشردن دکمه تایید KeepKey تایید شود.
download.jpg

بازیابی.

اگر KeepKey شما از کار بیفتد یا دزدیده شود، می­توانید با اطمینان دستگاه خود را بدون به خطر انداختن کلمه عبور شخصی خود، بازیابی کنید.
KeepKey - Enter Recovery Sentence.jpg

ویژگی­ها.

  •  بیت کوین، بیت کوین گلد ، بیت کوین کش، اتریوم ، لایت کوین،دوج کوین و دش و توکن­ های  erc-20 
  • تبادل مستقیم بین دارایی­ ها در دستگاه با استفاده از ShapeShift
  • پشتیبانی شده توسط مشتریان از جمله Electrum و Mycelium
  • ضد ویروس و تروجان
  • قابلیت اجرا روی کامپیوتر، مک، لینوکس و اندروید

    5a399eb33b411.png

    آیا KeepKey متن باز می­باشد؟

    سیستم عامل KeepKey 100 درصد متن باز می­باشد.

    آیا سیستم عامل KeepKey را می­توان روی دستگاه آپدیت کرد؟

    بیت کوین تکنولوژی جوانی است که به سرعت در حال تغییر می­باشد. KeepKey به گونه­ای طراحی شده که بدون این که امنیت را برای رسیدن به این هدف به خطر بیاندازد، با این تغییرات هماهنگی داشته باشد. قبل از اتمام ارتقاء سیستم عامل، تمام رمز عبورهای شخصی از حافظه فلش دستگاه حذف می­شود. کلمات عبور شخصی تنها اگر سیستم عامل تازه نصب شده رسمی باشد و توسط KeepKey,LLC تأیید شده باشد، پس از ارتقاء سیستم عامل، دوباره بازگردانده می­شوند.

    آیا می­توان سیستم عامل شخصی خود را روی KeepKey راه اندازی کرد؟

    شما می­توانید سیستم عامل ما را تغییر داده و سیستم عامل خود را ایجاد کنید و سپس آنرا روی KeepKey اجرا کنید. بعنوان هشدار امنیتی با توجه به اینکه سیستم عامل توسط ما روی KeepKey بارگذاری نشده است، حین مراحل بوت شدن پیغام هشدار نمایش داده می­شود که سیستم عامل اجرایی غیررسمی می­باشد.

    از کجا می­توان KeepKey را خریداری کرد؟

     شما می­توانید KeepKey را از وب سایت ما بوسیله هر نوع مستر کارت، PayPal و بیت کوین خریداری کنید. 

    نوع سیستم عامل اجرایی KeepKey چیست؟

    مانند کامپیوتر و موبایل KeepKey سیستم عامل اجرایی ندارد. در عوض، محیط برنامه چیزی است که به نام “bare-metal” شناخته می­شود. برنامه KeepKey مستقیما بر روی سخت افزار، بدون دخالت هیچ برنامه نظارتی یا سیستم عاملی اجرا می­شود.

    چگونه یک معامله معمولی با استفاده از KeepKey انجام می­شود؟

    شروع معاملات توسط کاربران در KeepKey همانند روش­های قبل که توسط کامپیوتر انجام می­شود، می­باشد. کاربران کامپیوتر کلمات عبور را ذخیره نمی­کنند و بنابراین نمی توانند معاملات را تایید کنند. کاربر کامپیوتر برای تایید معامله خود مجبور است آنرا به KeepKey منتقل کند. هنگامی که یک درخواست توسط KeepKey دریافت می­شود، جزئیات مربوط به تراکنش را نمایش می دهد و از طریق یک دکمه کاربر می­تواند آنرا دستی تأیید کند.پس از تایید توسط کاربر، معامله تایید شده و به کاربر کامپیوتر بازگردانده می­شود تا در شبکه بیت کوین اعلام شود.

    آیا برای استفاده از KeepKey نیازی به نصب درایور آن می­باشد؟

    KeepKey دستگاهی با USB از نوع HID (مانند، صفحه کلید، موس و دسته­های بازی) می­باشد. هنگام استفاده در ویندوز، مک یا لینوکس نیازی به نصب درایور ندارد. برخی از برنامه­های با دسترسی USB محدود بهرحال برای کار با KeepKey نیاز به نرم افزارهای اضافی دارند. برای مثال، پسوند گوگل کروم برای ارتباط با دستگاه نیاز به نرم افزار کروم دارد. نصب آن بسیار ساده بوده و پسوند کروم ما از این طریق کار می­کند.

    آیا برای استفاده از KeepKey خود نیاز به استفاده از نرم افزار ویژه­ای دارم؟

    KeepKey باید همراه با کامپیوتر پشتیبانی شده مشتریان استفاده شود. اکنون، KeepKey با نرم افزار کروم بخوبی Electrum و Mycelium سازگار است.

    چگونه می­توان در موارد گم کردن یا دزدیده شده KeepKey خود از آن نسخه پشتیبان گرفت؟

    زمان راه اندازی اولیه KeepKey خود، شما یک عبارت بازیابی دریافت می­کنید. این عبارت بازیابی پشتیبان دستگاه KeepKey شما می­باشد. اگر KeepKey شما گم و یا دزدیده شود، شما می­توانید رمز عبور شخصی خود را با استفاده از عبارت بازیابی بدست آورید. KeepKey از سلسله مراتب حسابداری استاندارد BIP 44 پشتیبانی می­کند، بنابراین هر نرم افزاری که از BIP 44 پشتیبانی کند می­تواند دارایی شما را بازیابی کند. شما همچنین می­توانید رمز عبور شخصی خود را روی یک KeepKey جدید یا خالی با عبارت بازیابی بدست آورید.

    تفاوت بین پین، عبارت بازیابی و گذرواژه چیست؟

    پین شما از ورود کاربران ناشناس به منظور بررسی معاملات و دارایی­های شما جلوگیری می­کند. عبارت بازیابی نوع کدگذاری شده رمز عبور شخصی شما می­باشد که شامل حروف نرمال است. این عبارت باید مخفی نگه داشته شود: هر شخصی که به آن دسترسی یابد، می­تواند بیت کوین­های شما را براحتی صاحب شود. گذرواژه یک کلمه­ی اضافی می­باشد که به عبارت بازیابی شما اضافه می­شود و هرگز در KeepKey شما ذخیره نمی­شود. توصیه می­شود اگر مراحل آنرا نمی­دانید، از گذرواژه استفاده نکنید.

    اگر پین خود را فراموش کنم، آیا باز هم می­توانم به بیت کوین­های خودم دسترسی داشته باشم؟

    اگر پین خود را فراموش کردید، KeepKey شما قفل شده و غیر قابل استفاده می­شود. شما بوسیله عبارت بازیابی باز هم می­توانید به بیت کوین­های خود دسترسی داشته باشید.  

    چه تعداد رمز عبور شخصی و کیف پول می­توان روی KeepKey ذخیره کرد؟

    KeepKey از کبف پول­های BIP32 یا انواع معمول آن به نام کیف پول HD پشتیبانی می­کند. این موضوع اجازه ذخیره­سازی تعداد بدون محدودیت رمز عبور شخصی در KeepKey را به ما می­دهد. KeepKey همچنین از BIP44 پشتیبانی کرده که امکان برنامه­ریزی حساب­ها را به ما می­دهد. KeepKey عملاً می­تواند از تعداد بدون محدودیت رمزهای عبور و کیف پول پشتیبانی کند.

    آیا می­توان به منظور پاک کردن رمزهای عبور از KeepKey آنرا راه اندازی مجدد نمود؟

    KeepKey دستگاهی با قابلیت پاک کردن اطلاعات می­باشد که تمام رمزهای عبور شخصی را می­توان کاملاً از آن پاک کرد. پیشنهاد می­شود از این قابلیت قبل از فروش یا قرض دادن آن به دیگران استفاده کنید. اگر KeepKey شما که می­خواهید آنرا پاک کنید حاوی اطلاعات دارایی شما باشد، مطمعن باشید با عبارت بازیابی می­توانید به کمک قابلیت بازگشت پذیری اطلاعات آنها را دوباره بازیابی کنید.

    آیا می­توان توسط KeepKey پیام­ها را تایید کرد؟

    KeepKey از فرآیند تایید پیام پشتیبانی می­کند و روند آن کاملاً مشابه انجام معاملات می­باشد. در کامپیوتر مشتری که از KeepKey و تایید پیام پشتیبانی می­کند، ابتدا شما یک پیام جهت تایید فرآیند ایجاد کرده و سپس یک آدرس جهت تایید اعتبار آن انتخاب می­کنید. کامپیوتر مشتری پیام را دریافت کرده و آدرس آن در KeepKey را انتخاب می­کند و آنرا روی دستگاه نمایش می­دهد تا فرآیند تایید انجام گیرد. پس از تایید، پیام به کامپیوتر مشتری بازگردانده می­شود.

    به چه علت KeepKey دارای چنین صفحه نمایش بزرگی است؟

    KeepKey در درجه نخست بعلت نمایش معاملات تایید شده توسط کاربر نیاز نیاز به یک صفحه نمایش دارد. ما KeepKey را با یک نمایشگر بزرگ طراحی کردیم زیرا احساس کردیم که جزئیات معامله باید واضح و قابل خواندن باشد. نمایشگر کوچک خواندن را  دشوار می­کند و دقت کاربران در بررسی جزئیات معامله را کاهش می­دهد.

    آیا می­توانم از KeepKey خود در چندین کامپیوتر استفاده کنم؟

    KeepKey شما برای استفاده در چندین کامپیوتر قابل استفاده است. زیرا این دستگاه تمام اطلاعات موردنیاز برای دیدن معاملات و دارایی­ها شامل بیت کوین شخصی و رمزهای عمومی را ذخیره و امن نگه می­دارد. کامپیوتر مشتریانی که تاکنون با KeepKey اختصاصی شما ارتباط برقرار نکرده باشد بعلت بروزرسانی معاملات مرتبط به دستگاه شما، برای راه اندازی به زمان بیشتری نیاز دارد.  

    آیا برای استفاده از KeepKey باید آن را به کامپیوتر متصل کنم؟

    برق دستگاه KeepKey از طریق USB تامین می­شود و باتری ندارد. بنابراین برای استفاده از آن باید به کامپیوتر متصل باشد.

    دستگاه KeepKey چگونه به کامپیوتر متصل می­شود؟

    این دستگاه دارای یک پورت میکرو USB از نوع B می­باشد و توسط کابل USB قرار داده شده در کارتن دستگاه به کامپیوتر متصل می­شود.

     آیا دستگاه KeepKey من را می­توان در معرض شناساگر فلزات و اسکنر فرودگاه­ها قرار داد؟

    این دستگاه رمزهای عبور شخصی روی یک حافظه فلش ذخیره می­کند که برای در معرض شناساگر فلزیاب یا اسکنر فرودگاه قرار گرفتن بدون ایجاد خرابی ایمن است. به هرحال این دستگاه فلزی می­باشد و فلزیاب اخطار می­دهد.