کیف پول ها

جمعه, 11 -2667 10:45

کیف پول سخت افزاری Ledger

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

در سال 2014 شرکت Ledger توسط هشت متخصص با تخصص امنیت، ارزهای دیجیتال و کارآفرینی که به منظور ایجاد راهکارهای مربوط به برنامه­ های Blockchain دور هم جمع شده بودند، راه اندازی شد و بعنوان پیشرو در ارائه راه حل­های امنیتی و زیرساخت برای برنامه ­های کاربردی ارز دیجیتال و بلاک چین معرفی شد.مقر اصلی Ledger در پاریس، ویرزون و سانفرانسیسکو مستقر است و تیمی متشکل از 130 متخصص در پاریس، ویرزون  و سان فرانسیسکو دارد که انواع محصولات و خدمات را برای حفاظت از دارایی­های ارزدیجیتال مربوط به افراد و شرکت­ها مانند کیف پول­های سخت افزاری Ledger که در 165 کشور جهان فروخته می شود، ارائه می­دهند.  

 

Ledger Nano S

دارایی ­های دیجیتال خود را با رایج­ ترین کیف پول­های سخت افزاری در بازار محافظت کنید.

اکنون این محصول در رنگ­های مختلفی موجود است.

صفحه نمایشگر

Ledger Nano S دارای یک صفحه نمایشگر است، بنابراین شما می­توانید تمام عملیات­ها را در یک نگاه بررسی کنید.

دکمه ها

تمام عملکرد Ledger Nano S تنها با دو دکمه کنترل می­شود. 
معاملات دارایی­های ارز دیجیتال تاکنون هرگز اینقدر آسان نبوده است

برنامه کاربردی

برنامه کاربردی Ledger Live، شما را قادر می سازد تا به راحتی موجودی خود را بررسی کرده
و دارایی­های رمزنگاری شده خود را ارسال یا دریافت کنید.

امنیت

Ledger Nano S دارای یک تراشه امنیتی قوی می­شود که برای مقاومت در برابر حملات پیچیده طراحی شده است
رمز عبور شخصی شما به صورت ایمن در داخل دستگاه قرار داده شده است.
کیف پول­های سخت افزاری Ledger توسط BOLOSTM، سیستم عامل منحصر به فرد و اختصاصی طراحی شده توسط Ledger، طراحی شده است. BOLOS یک محافظ شخصی در اطراف هر برنامه بر روی دستگاه شما ایجاد می­کند و اطمینان می­دهد که آنها به اطلاعات حساس شما دسترسی ندارند.

محافظ در برابر ضربه دستگاه

برای حفاظت از دستگاه نیازی به برچسب ضد ضربه نمی­باشد!
تراشه ایمنی پس از هر بار روشن شدن دستگاه بدون عیب بودن آن را بررسی می­کند.

Ledger-wallet-bitcoin-vulnerability-risk-02-06-2018-2048x1024.jpg

 

 

ارزهای گوناگون
Ledger Nano S از بیش از 40 ارز دیجیتال شامل بیت کوین، اتریوم و ریپل پشتیبانی می­کند. 
این ابزار به شما کمک می­کند که دارایی­های مختلف خود را با یک کیف پول سخت افزاری مدیریت کنید.
Ledger Nano S و Ledger Blue از ده­ها ارز دیجیتال پشتیبانی می­کنند، بنابراین شما می­توانید دارایی­های مختلفی را در یک کیف پول سخت افزاری نگه دارید. دیگه چی؟ این دستگاه­ها دارای ظرفیت نامحدود هستند: شما می­توانید بدون از دست دادن دسترسی خود به ارزهای نگهداری شده، برنامه ­های کاربردی را اضافه و یا حذف کنید.


12345.png

 

 

پشتیبان گیری و بازیابی
حتی اگر شما Ledger Nano S را از دست بدهید، دارایی­های دیجیتال شما ایمن باقی می­ماند، با یک فرآیند بازیابی محرمانه، دستگاه شما بازیابی می­شود و حساب­هایتان را می­توانید به راحتی در هر دستگاه لجر بازیابی کنید.

عبارت بازیابی شامل 24 کلمه برای دسترسی به دارایی­ های شما نیاز است.

کیف پول سخت افزاری لجر رمز شخصی شما را ذخیره می کند. بنابراین شما می­توانید معاملات خود را با استفاده از بیت کوین، اتریوم و یا هر دارایی دیجیتال سازگار با مجموعه انجام دهید. با این حال، خود دارایی­ها در بلاک چین باقی می­مانند.

اگر کیف پول سخت افزاری لجر شما به سرقت رفته، گم شود یا دسترسی به حساب­های دیجیتال خود را از دست بدهید، به راحتی می­توانید حساب های خود را بازیابی کنید. به سادگی با استفاده از عبارت بازیابی 24 کلمه ای که در حین راه اندازی دستگاه خود ایجاد کرده­اید،  می­توانید حساب­های خود را در یک دستگاه لجر دیگر بازیابی کنیدحساب های شما بلافاصله دوباره بازیابی می­شوند و دوباره می توانید دارایی­های دیجیتالی خود را مدیریت کنید.

 
recovery-sheet-ledger-nano-s.gif

 

 

نحوه عملکرد آن

1- در حین فاز معرفی مشتری جدید، سه عضو به اشتراک گذاشته شده هر کدام یک کلمه عبور را ایجاد می­کنند که با کنار هم قرار گرفتن آنها، کلید امن اصلی ایجاد می­شود.

2- سپس برای عضو به اشتراک گذاشته شده دسترسی مدیریتی ایجاد می­گردد و آن عضو نوع دسترسی به مدیریت خود  به عنوان مثال تعداد مجوز های مورد نیاز برای اعتبارسنجی عملیات مدیریتی (m-of-n)  را مشخص می­کند.

3- مدیران می­توانند اپراتورهای جدیدی را ایجاد کرده و برای آنها دسترسی تعریف کنند. مدیران قوانین معاملات برای هر حساب مانند تعداد مجوز مورد نیاز، محدودیت زمانی و محدودیت سرعت را تعریف می­کنند.

4- بسته به مجوزهای شخصی، اپراتورها می­توانند معاملات را ایجاد، تأیید یا لغو نمایند. برای یک معامله توسط اپراتور مجاز، باید تعداد مجوزهای مشخص شده برای این حساب گردآوری شوند.


dfhbzdth.JPG

 

 

 

 

نرم افزار سازگار و متن باز
کیف پول­های سخت افزاری با نرم افزارهای مربوط به ارز دیجیتال خود کار می­کنند: برنامه­   Ledger Live  برنامه ی اصلی این شرکت است. آنها همچنین با طیف گسترده­ای از نرم افزارهای دیگر، از جمله BitGo، Copay، Electrum، GreenBits، Mycelium یا MyEtherWallet سازگار بوده و متن باز هستند، بنابراین هر کسی می­تواند برنامه ­های خود را ایجاد کند.
ledger_live_700x.png

 

 

تفاوت­های تکنیکی کیف پول ما نسبت به دیگران

هر دو کیف پول با همان سیستم عامل (OS) متمایز با نام BOLOS شاخته شده­اند که برای ایمنی آن یک تراشه امنیتی با کیف پول Ledger ادغام می­کنیم. تراشه ایمنی تضمین شده EAL 5+ که ما استفاده می­کنیم، همانند کارت اعتباری یا گذرنامه شما می­باشد. این ابزار دارای یک پلتفرم مقاوم در برابر تهاجم است که قادر به ایمن­سازی برنامه­ها و داده­ها مطابق با قوانین و مقررات امنیتی تعیین شده توسط افراد و برنامه­های مجاز است. هک کردن یک تراشه ایمن نیاز به کارهای بزرگی دارد، در حالی که اطلاعات میکروکنترلرهای عمومی براحتی توسط آماتورها می­تواند  تاکنون، Ledger تنها شرکتی است که این تکنولوژی را به بازار ارائه داده است.
ledger-nano-s-vs-trezor-vs-keepkey-wallet-768x510.jpg

چرا شما به کیف پول سخت افزاری احتیاج دارید؟

ایده اصلی کیف پول­های سخت افزاری مجزا کردن رمزنگاری (رمز عبور شخصی) از رایانه یا گوشی هوشمند به منظور محافظت از بیت کوین­های شما می­باشد زیرا این دستگاه­ها به راحتی هک می­شوند. پس از آن می­توانید بدون در نظرگرفتن خطر از دست دادن دارایی­ها، وجوه خود را انتقال داده و حساب­های خود را بررسی کنید.

ماموریت ما

هدف ما تضمین امنیت طیف جدیدی از  دارایی­های دیجیتال است: دارایی­های مالی مانند ارزهای دیجیتال یا ارائه سکه­های اولیه (ICOs)، دارایی­های داده­ای مانند سنسورها، دستگاه­های اینترنت اشیا (IoT)  و هویت­های دیجیتال مانند احراز هویت دومرحله­ای یا بدون استفاده از رمز عبور.

تکنولوژی منحصربه فرد ما

ما یک سیستم عامل متمایز (OS) با نام BOLOS را توسعه دادیم که با یک تراشه ایمن برای کیف پول Ledger یا ماژول امنیت سخت افزاری (HSM) برای راهکارهای مختلف سرمایه­ گذاری ادغام شده است. تا کنون، Ledger تنها شرکتی می­باشد که این تکنولوژی را به بازار اراده داده است.

ویژگی­های اضافی

Fido 2UF، تأیید هویت دو فاکتوره (U2F) را برای حساب­های آنلاین از جمله گوگل، فیس بوک، دراپ باکس و معامله­گران آنلاین ارائه می­دهد؛ Hello، همراه ویندوز امن؛ Open PGP، رمزگذاری و تایید اسناد و ارتباطات را تضمین می­کند و مدیریت رمز عبور راهکارهای ایجاد و ذخیره سازی آنها را فراهم می­ آورد.