آکادمی

چهارشنبه, 09 تیر 1400 02:06

فصل آلت کوین ها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در فصل آلت کوین ها، می توانید سودهای 100، 200، 300 درصدی و یا حتی بالاتر به دست بیاورید! اما چگونه؟

اگر در بازار رمزارزها فعالیت می کنید، قطعا می دانید که آلت کوین ها می توانند خیلی خیلی سودآور باشند و در فصل آلت کوین ها، بهترین زمان برای رشد موجودی های خودمان و به دست آوردن سودهای چند صد درصدی است.

اما آلت کوین چیست؟ به جز بیت کوین، بقیه ی رمزارزهایی که بعد از پیدایش بیت کوین، به کار خود ادامه داده اند، آلت کوین نامیده می شوند. و ما می توانیم در فصل آلت کوین ها سود بسیار خوبی از آن ها به دست بیاوریم.

باید بدانید که بیش از 60% کل سرمایه ی بازار در اختیار بیت کوین است. پس یک شاخص اصلی برای ما محسوب می شود. زمانی که بیت کوین که یک شاخص اصلی است، در یک محدوده ی مشخص نوسان می کند و زمانی را در آن محدوده در حال نوسان است، آلت کوین ها و رمزارزهایی که حجم سرمایه ی کمتری دارند، به صورت دیوانه وار رشد می کنند که اصطلاحا به آن فصل آلت کوین ها می گویند و این زمانی است که ما می توانیم از آلت کوین ها بسیار بسیار سود به دست بیاوریم. مثلا زمانی که بیت کوین به مدت 2 ماه در یک محدوده ی مشخص نوسان داشته است، تومو چین که از رمزارزهایی است که حجم سرمایه ی نسبتا کمی دارد، رشد بسیار خوب و عالی داشته است و حدود 240 درصد و حتی بیش تر سود داده بود.

اما این نکته را بدانید که معامله گری در فصل آلت کوین ها به تنهایی کافی نیست. شما باید بدانید که در این فصل چگونه باید کار کنید تا بتوانید بیش ترین سود را کسب کرده و بازدهی بسیار خوبی داشته باشید. بسیاری افراد هستند که در فصل آلت کوین ها، خیلی خیلی زود کوین های خود را می فروشند و از سودهای چند صد درصدی جا می مانند.