آکادمی

پنج شنبه, 10 تیر 1400 00:46

ارتقای طرح دعوت از دوستان در BINANCE با دعوت دوستانتان ارز دیجیتال به دست آورید

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

بایننس به تازگی شرایط طرح دعوت از دوستان را تغییر داده و حالا با دعوت از دوستتان هر دوی شما ارز دیجیتال به دست می‌آورید.

با این طرح جدید وقتی دوستتان با لینک دعوت شما ثبت نام کند، برای کارمزد تراکنش‌ها تخفیف خواهد گرفت (دعوت از دوستان).

قوانین

حالا دعوت کننده‌ها می‌توانند درصدی کمیسیون از کارمزدهای تراکنش دوستانشان دریافت کنند. شرایط این طرح به شرح زیر است:

  • اگر میانگین موجودی حساب BNB دعوت کننده کمتر از 500 باشد و نرخ دعوت پایه او 20 درصد باشد، می‌تواند انتخاب کند که صفر، پنج یا ده درصد از کمیسیون را با دوستی که دعوت می‌کند سهیم شود.
  • اگر میانگین موجودی حساب BNB دعوت کننده 500 BNB یا بیشتر باشد، نرخ دعوت او به 40 درصد افزایش یافته و می‌تواند انتخاب کند که صفر، پنج، ده، پانزده یا بیست درصد از کمیسیون را با اشخاصی که دعوت می‌کند شریک شود.
  • قوانین محاسبه میانگین موجودی روزانه BNB: لینک

پارامترهای این طرح در جدول زیر مشخص شده اند:

 

میانگین موجودی روزانه BNB دعوت کننده

نرخ دعوت پایه دعوت کننده

نرخ دریافتی دعوت کننده

نرخ دریافتی توسط دوست دعوت شده

<500 BNB

20%

20%

0%

15%

5%

10%

10%

≥500 BNB

40%

40%

0%

35%

5%

30%

10%

25%

15%

20%

20%

جزئیات:

  • همه کمیسیون‌های طرح معرفی به دوستان (هم برای دعوت کننده و هم برای کاربر دعوت شده) به صورت بلادرنگ محاسبه شده و هر ساعت به اکانت بایننس مربوطه واریز می‌شوند.
  • نوع ارزی که کمیسیون دعوت بر اساس آن محاسبه می‌شود، همان ارزی است که کارمزد تراکنش دوست دعوت شده با آن پرداخت شده است. اگر دعوت شده از کارمزد BNB استفاده کند، کمیسیون هم با BNB پرداخت می‌شود.
  • نرخ‌های طرح دعوت از دوستان هر روز ساعت 2 صبح محاسبه شده و ساعت 10 (UTC) به روزرسانی می‌شوند.
  • برای این که دوست دعوت شده شامل این طرح شود باید با لینک دعوت کاربر دعوت کننده ثبت نام کند (یا کد QR یا شناسه دعوت او). اگر کاربری با شناسه دعوت قدیمی دعوت کننده ثبت نام کند، هیچ کمیسیونی از سمت دعوت کننده به وی تعلق نمی‌گیرد.
  • از نظر تعداد دوستانی که یک اکانت می‌تواند دعوت کند محدودیتی وجود ندارد.
  • اگر میانگین موجودی BNB دعوت کننده کمتر از 500 باشد، در این صورت نرخ پایه دعوت او از 40 به 20 درصد کاهش پیدا می‌کند. به این ترتیب اولویت با درصد اختصاص یافته به کاربر دعوت شده است و کمیسیون او بدون تغییر می‌ماند. مثلاً اگر نرخ پایه کاربر دعوت کننده به 20 درصد کاهش پیدا کند، دوست دعوت شده او همچنان بازده 15 درصد را دریافت می‌کند و سهم دعوت کننده به 5 درصد کاهش می‌یابد.
  • درصد مورد اعمال به حساب‌های فرعی و مارجین معادل با حساب لحظه‌ای (Spot) است. مثلاً دعوت کننده از کمیسیون حساب مارجین و حساب فرعی دوست دعوت شده بهره مند می‌شود. حساب فرعی و مارجین شخص دعوت شده هم از نرخی برابر با حساب لحظه‌ای وی بهره مند می‌شوند. در شرایط فعلی، کمیسیون دوست دعوت شده مستقیماً به حساب فرعی یا مارجین متناظر با آن واریز می‌شود.
  • ممکن است بایننس در هر لحظه‌ای این کمیسیون‌ها را تغییر دهد و حق تنظیم طرح دعوت از دوستان را برای خود محفوظ می‌داند.
  • بایننس به کاربران اجازه نمی‌دهد که از طریق ایجاد چند حساب خودشان را دعوت کنند. چنین فعالیت‌هایی قابل شناسایی بوده، طرح دعوت مربوط به این حساب‌ها لغو می‌شود و همه کمیسیون واریزی به حساب‌های دعوت شونده هم لغو خواهند شد.

اعلامیه مهم:

با توجه به تغییر شرایط بازار، خطر کلاهبرداری یا هر عامل مرتبط دیگری، بایننس حق تغییر شرایط طرح دعوت از دوستان را برای خود محفوظ دارد.