آکادمی

دوشنبه, 14 تیر 1400 21:00

توئیتر در دنیای رمزارزها

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

اگر در دنیای ارزهای دیجیتال فعالیت می کنید باید همواره به توئیتر توجه نمایید. پس هم اینک توئیتر را بر روی گوشی های موبایل خود نصب کنید.

توئیتر مهم ترین شبکه ی اجتماعی در دنیای رمزارزها می باشد. اما چرا؟ زیرا هر پروژه ای در دنیای رمزارزها، یک اکانت در توئیتر دارد و دنبال کنندگان آن پروژه این اکانت را فالو می کنند تا بتوانند از برنامه های این پروژه و توسعه های آن و قراردادهای همکاری که امضا می نماید با خبر شوند تا بتوانند در سرمایه گذاری های خود بهتر تصمیم گیری نمایند.

اما به جز اینکه هر پروژه ای به شکل حرفه ای، اطلاع رسانی های خود را خیلی سریع در توئیتر به انجام می رساند، بسیاری مواقع مشاهده می کنید که اخباری که در رابطه با یک رمزارز منتشر می شود، خیلی سریع تاثیر خود را بر روی نمودار خود گذاشته و خیلی رشدهای خوبی را مشاهده کرده و می توان سودهای خوبی از آن رمزارزها گرفت و یا برعکس.

اما این اخبار را از کجا می توان سریع به دست آورد تا کسب سود نماییم؟

اولین جایی که می توان به آن مراجعه کرد در صورت تسلط به زبان انگلیسی، توئیتر می باشد. بعد از انتشار خبر در توئیتر است که در تلگرام، وب سایت ها و منابع دیگر اخبار را مشاهده می کنیم.

اما در توئیتر چه کسانی و چه پروژه هایی را دنبال کنیم؟ افراد مطرح و مشهور و بزرگانی که در دنیای رمزارزها فعالیت می کنند، سرمایه گذاران بزرگ و تحلیل گرهای مطرح، همگی در توئیتر اکانت دارند.

شما باید پروژه های مورد علاقه ی خود که می خواهید بر روی آن سرمایه گذاری نمایید را حتما فالو داشته باشید و هر روز آن ها را چک نمایید.

لزومی ندارد هر کسی را فالو کنید، فقط کسانی که واقعا ارزش فالو کردن را داشته باشند در توئیتر دنبال کنید. مثل تحلیل گران و سرمایه گذاران خیلی مطرح یا کارآفرینان بزرگی که در دنیای رمزارزها فعالیت می کنند که صحبت ها و نظرات آنان می تواند بسیار برای شما مفبد باشد.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که زمانی که افراد بزرگ و مشهور دنیای رمزارزها درباره ی یک پروژه بسیار صحبت می کنند و شما را ترغیب به سرمایه گذاری در آن پروژه می کنند، بهتر است که از آن پروژه فاصله بگیرید زیرا اکثر اوقات، عکس آن چیزی که شما گمان می کنید، اتفاق می افتد. مثل زمانی که آقای چانگ پنگ ژائو چندین توئیت در مورد بیت کوین و ارزهای دیگر داشتند که عکس گفته های ایشان رخ داد و خیلی ها با این توئیت ها دچار ضرر و زیان شدند. پس زمانی که خیلی از افراد بزرگ و سرمایه گذاران در مورد یک پروژه ای سخن می گویند و شما را ترغیب به سرمایه گذاری در آن می کنند، زمان خوبی برای وارد شدن به آن پروژه نخواهد بود و بهتر است که از آن پروژه فاصله بگیرید.

لازم به ذکر است که تیم ارز مدرن با سابقه ی چندین سال فعالیت درخشان خود، تمامی اخبار و رویدادهای مهم در زمینه ارزهای دیجیتال را از طریق وب سایت خود و کانال های اینستاگرامی و تلگرامی خود، به زبان و ترجمه ی فارسی به صورت کاملا روان و قابل فهم در اختیار علاقه مندان این بازار بزرگ و بی نظیر قرار داده است که از طریق آدرس های زیر می توانید این اخبار و رویدادها را پیگیری و زیرنظر داشته باشید.

www.arzmodern.com

www.arzmodern.net

www.instagram.com/arzmodern

www.telegram.com/arzmodern