آکادمی

پنج شنبه, 13 خرداد 1400 22:18

تاثیر اخبار و رویدادها بر دنیای ارزهای دیجیتال

این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

آیا می دانستید که تنها با یک خبر و فقط در یک روز، می توانید بر روی یک ارز دیجیتال، سود بسیار خوبی به دست بیاورید؟

اما چگونه می توان این اخبار را به دست آورد و از کجا؟

اگر در بازار ارزهای دیجیتال، فعالیت می کنید، بسیار بسیار مهم است که اخبار و رویدادهای آلت کوین ها را زیر نظر داشته باشید.

آلت کوین ها، دارای حجمی پایین هستند یعنی حجم کل سرمایه ی آن ها پایین است. بنابراین، تنها با یک خبر و رویدادهای پیش روی خود، می توانند کلی تکان بخورند. مثلا رویدادهایی نظیر یک تغییر مهم در عرضه و یا توسعه ای در پیش روی انجام شدن. اما اگر نمی دانید که این اخبار و رویدادها و تاریخ آن ها در چه زمانی است و یا آن ها را از کجا پیگیری و مشاهده نمایید و یا مسائل و اتفاقاتی مهم که ممکن است رخ بدهند، نمونه منبع هایی مهم از وب سایت های خارجی را برای شما معرفی خواهیم کرد:

1. یکی از منابع مهم برای خبر در زمینه رمزارزها، وبسایت cointelegraph.com بوده که منبعی بسیار عالی برای اخبار ارزهای دیجیتال است و هرروز اخبار در آنجا به سرعت منتشر می گردد.

2. وبسایت btcmanager.com نیز که بسیار عالی است.

3. وبسایت عالی دیگر به نام coinmarketcal.com که برای انتشار رویدادها و تغییرات و توسعه های ارزهای دیجیتالی به همراه تاریخ انتشار آن هاست.

4. لازم به ذکر است که ارزهای دیجیتالی، اهداف و برنامه های خود و اتفاقات پیش روی خود و تغییراتی که می خواهند برای خود اعمال نمایند را در اکانت های توئیتر خود منتشر می نمایند. پس بسیار مهم است که شما یک حساب توئیتر داشته باشید و اخبار آلت کوین ها را در آنجا مطالعه و توئیت های آنان را بلافاصله مشاهده نمایید. و یا از طریق کانال های تلگرامی آن ها و راه هایی نظیر آن. پس توئیتر، یک منبع بسیار مهم برای یک تریدر در دنیای ارزهای دیجیتال است و شما می توانید با همین توئیت ها، به سودهای بسیار خوبی دست پیدا کنید.

5. و در نهایت تیم ارز مدرن با سابقه چندین سال فعالیت درخشان خود که تمامی اخبار و رویدادهای مهم در زمینه ارزهای دیجیتال را از طریق وب سایت خود و کانال های اینستاگرامی و تلگرامی خود، به زبان و ترجمه ی فارسی به صورت کاملا روان و قابل فهم در اختیار علاقه مندان این بازار بزرگ و بی نظیر قرار داده است که از طریق آدرس های زیر می توانید این اخبار و رویدادها را پیگیری و زیرنظر داشته باشید.

www.arzmodern.com

www.arzmodern.net

www.instagram.com/arzmodern

www.telegram.com/arzmodern

پس تمامی این منابع برای افرادی که می خواهند به شکلی حرفه ای و اصولی در زمینه ی ارزهای دیجیتال فعالیت خود را ادامه دهند و به انجام معاملات بپردازند، بسیار ضروری و حائز اهمیت خواهد بود.