آکادمی

سه شنبه, 07 دی 1400 23:26

توکن پاداش پاندی ایکس با توکن BEP20 در راه است

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 

دارندگان توکن $PUNDIX می‌توانند این توکن را به عنوان پاداش دریافت کنند و دارندگان توکن $NPXSXEM می‌توانند تبدیل انجام دهند.

همانطور که قبلاً اعلام شده بود، توکن پاداش پاندی ایکس حالا روی هر دو زنجیره BEP20 و پاندی ایکس چین در دسترس است. کاربرد این توکن انگیزه دادن به کاربران برای مصرف XPOS، توسعه اکوسیستم زنجیره پاندی ایکس و افزایش ارزش $PUNDIX از طریق پاداش‌ها، بازی گونه سازی، کدهای تخفیف و امکان تبدیل آنها به NFT و سایر توکن‌ها است. می‌توان $PURSE را بین زنجیره‌های پاندی ایکس و بایننس اسمارت چین استفاده کرد. این توکن به هیچ شکل و فرمی برای اعضای تیم از پیش ماین نشده است. کل حجم عرضه اولیه در اختیار دارندگان  $PUNDIXقرار دارد و برای جذب توکن‌های $NPXSXEM و لغو تدریجی پشتیبانی ما از این توکن‌ها استفاده می‌شود.

دارندگان توکن $PUNDIX که این توکن‌ها را (با حداقل میانگین یک $PUNDIX) از ساعت 14 بیست و یکم ژوئن 2021 تا زمان راه اندازی پاندی ایکس چین در سیزدهم اکتبر 2021 در یک والت ERC-20 حفظ کرده باشند، می‌توانند از طریق والت BEP20 و با نسبت 1 PUNDIX به 8.93061 توکن PURSE، پاداش دریافت کنند. توکن $NPXSXEM با نسبت یک به یک به $PURSE قابل تبدیل است.

از آنجایی که درخواست دریافت پاداش و تراکنش‌های تبدیل روی یک قرارداد هوشمند هستند، برای ادامه کار باید BNB و والت افزونه‌ای بایننس چین داشته باشید.

فرایند ثبت درخواست و تبدیل از ساعت 10 صبح هفتم نوامبر 2021 (به وقت GMT+8) شروع می‌شود. جزئیات طرح به این شرح است:

دریافت توکن $PURSE برای دارندگان PUNDIX

ضرب الاجل دریافت: 10 صبح 31 دسامبر 2021 به وقت GMT+8

از والتی که از بایننس اسمارت چین و اتریوم پشتیبانی می‌کند مثل والت f(x)، متامسک، تراست و غیره استفاده کنید. مطمئن شوید که آدرس والتی که به آن متصل شده اید، همان آدرسی است که توکن‌های PUNDIX ERC20 شما در آن ذخیره شده باشد.

به صفحه دریافت توکن به آدرس https://www.pundix.com/claimpurse/#/ بروید و گزینه $PUNDIX Holders Claim $PURSE را انتخاب کنید.

به والتتان متصل شوید.

بلافاصله پس از اینکه تراکنش دریافت توکن به صورت موفق اجرا شد، کل توکن‌های $PURSE قابل دریافت را مشاهده خواهید کرد.

توجه: اگر از یک آدرس یا والت جدید استفاده می‌کنید که از هر دو زنجیره پشتیبانی نمی کند، توکن $PURSE در اینترفیس دریافت توکن مشاهده نمی شود و نمی توانید آن را دریافت کنید. همه توکن‌هایی که درخواست دریافت برای آنها ثبت نشده باشد سوزانده می‌شوند.

تبدیل $NPXSXEM به $PURSE

ضرب الاجل تبدیل: 10 صبح 31 ژانویه 2022 به وقت GMT+8

کاربران XWallet باید $NPXSXEM را از حساب مجازی XWallet به والت افزونه ای بایننس منتقل کنند. لینک راهنما

با استفاده از والت افزونه ای بایننس، $NPXSXEM BEP2 را به $NPXSXEM BEP20 تبدیل کنید. لینک راهنما

به صفحه رسمی تبدیل به این آدرس رفته و گزینه convert $NPXSXEM to $PURSE را انتخاب کنید.

اکانت BEP20 خودتان را از والت افزونه ای بایننس چین به والت‌های سازگار مثل f(x)Wallet، تراست والت و سایر اپلیکیشن‌های والت موبایل BEP20 منتقل کنید.

$NPXSXEM BEP20 را به $PURSE تبدیل کنید. 

تبدیل $NPXSXEM به $PURSE (BEP20) شامل یک دوره قفل 11 ماهه می‌شود. پس از تبدیل، 12 درصد از توکن $PURSE را دریافت کرده و 88 درصد باقیمانده طی 11 ماه بعد (هر ماه 8 درصد) آزاد می‌شود.

زمانبندی فرایند آنلاک کردن توکن‌های بدست آمده از تبدیل  $NPXSXEM به $PURSE به این ترتیب است:

- اگر بین تاریخ یکم تا دهم جابجایی را انجام داده باشید، 8 درصد توکن‌های آنلاک شده خودتان را در یازدهم ماه بعد یا قبل از آن دریافت می‌کنید؛

- اگر بین تاریخ یازدهم تا بیستم جابجایی را انجام داده باشید، 8 درصد توکن‌های آنلاک شده را در بیست و یکم ماه بعد یا قبل از آن دریافت می‌کنید؛

- اگر بین تاریخ بیست و یکم تا سی و یکم جابجایی را انجام داده باشید، 8 درصد توکن‌های آنلاک شده را در آخرین روز ماه یا قبل از آن دریافت می‌کنید.

مثلاً کاربر A در تاریخ پنجم دسامبر صد توکن $NPXSXEM را جابجا کرده در نتیجه 8 توکن $PURSE را در تاریخ 11 ژانویه یا قبل از آن دریافت می‌کند.

کاربر B پنجاه توکن NPXSXEM را در 21 ژانویه جابجا کرده بنابراین 4 توکن $PURSE را در 28 فوریه (آخرین روز ماه) یا قبل از آن دریافت می‌کند.

توجه: توکن‌های  $BNB BEP2 و $BNB BEP20 هر دو برای پرداخت کارمزد تراکنش‌ها لازم هستند. این توکن‌ها در شبکه‌هایی متفاوت کار می‌کنند. قبل از ادامه اجرای تراکنش‌های مبادله و تبدیل، مطمئن شوید که مقدار کافی از هر دو را دارید.

برای مبادله BEP2 با BEP20 از والت افزونه ای بایننس اسمارت چین استفاده کنید. برای تبدیل NPXSXEM BEP20 به $PURSE باید حساب BEP20 خودتان را از والت افزونه ای بایننس چین به والت‌های تحت پشتیبانی مثل والت f(x)، تراست والت و سایر والت‌های موبایلی BEP20 وارد کنید.

آدرس قرارداد توکن PURSE در بایننس اسمارت چین (BEP20)

آدرس قرارداد: 0x29a63F4B209C29B4DC47f06FFA896F32667DAD2C (لطفاً به این آدرس توکن ارسال نکنید. توکن‌های ارسال شده به آدرس قرارداد از دست می‌روند.)

نام: PURSE TOKEN

نماد: PURSE

تعداد نقاط اعشار: 18

نکته آخر اینکه حتماً قبل از ضرب الاجل مشخص شده، فرایند تبدیل یا ثبت درخواست را انجام دهید. در صورت روبرو شدن با مشکل می‌توانید یک تیکت به آدرس https://support.pundix.com/hc/en-us/requests/new ارسال کنید. لطفاً مراقب سایت‌های جعلی و کلاهبردارها باشید.