اخبار کریپتوکارنسی

دوشنبه, 31 شهریور 1399 06:31

همکاری اتریوم کلاسیک با ChainSafe و OpenRelay برای پیشگیری از حمله 51 درصد

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

تلاش برای محافظت از اتریوم کلاسیک ادامه دارد 

از آنجایی که اتریوم کلاسیک با چندین رخنه امنیتی مواجه شده، حالا Ethereum Classic Labs برای افزایش سطح محافظت از این بلاک چین در برابر حمله‌های 51 درصد خبر از یک همکاری جدید با ChainSafe و OpenRelay داد.

Ethereum Classic و تیم Core Dev آن با انتشار مطلبی اعلام کردند که قرار است برای طراحی و آزمایش واکنش‌های امنیتی با ChainSafe و OpenRelay همکاری کنند.

James Wo بنیانگذار و رئیس Ethereum Classic Labs اعلام کرد که این همکاری کاملاً منطقی است:

" OpenRelayو ChainSafe هر دو کاملاً با اتریوم کلاسیک آشنایی دارند و همکاری آنها با هم باعث دور هم شدن استعدادهای درخشان صنعت بلاک‌چین برای مقابله با مشکل 51 درصد می‌شود. این گروه در حوزه سیستم‌های امنیتی اثبات کار و محیط‌های تست نرم‌افزار هم تخصص ویژه‌ای دارند." OpenRelay به اتریوم کلاسیک برای "توسعه مدل‌ها و شبیه سازی عملی و کاربردی جهت ارزیابی امکانات پیشنهاد شده، ایجاد زیرساخت تست‌نت و طراحی و پیاده سازی آزمایش‌های تست‌نت کمک می‌کند" و ChainSafe هم در حال بررسی پروتکل‌های امنیتی مختلف برای حفظ امنیت این شبکه است.

اتریوم کلاسیک تنها در ماه آگوست شاهد اجرای سه حمله 51 درصد بود. این حملات باعث شدند که اکسچنج‌هایی مثل OKEx به اتریوم کلاسیک هشدار دهند که در صورت عدم ارتقای سطح امنیت، این کوین را از فهرست کوین‌های تحت پشتیبانی خودشان حذف می‌کنند. این کمپانی هم مصمم به ارتقای سطح امنیت خود شده و اعلام کرده که احتمالاً تنظیم شبکه و محدود کردن شرکت‌های اجاره دهنده قدرت هش می‌تواند به این بلاک‌چین برای پیشگیری از حملات آینده کمک کند. گفته شده که حداقل دو مورد از این حملات با قدرت هش اجاره‌ای از NiceHash اجرا شده اند.