تحلیل تکنیکال و ترید

جمعه, 09 آبان 1399 16:18

آشنایی با سیگنال‌های ارز دیجیتال

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

اگر نگران هستید که به دلیل تازه کار بودن نتوانید با ارزهای دیجیتال درآمدزایی کنید، جای نگرانی نیست چون تازه کار بودن نمی‌تواند مانع کسب درآمد باشد. کافیست سیگنال‌ها را دنبال کنید.

به زبان ساده سیگنال‌های ارز دیجیتال ایده‌ها یا پیشنهاداتی برای خرید یا فروش یک کوین با قیمت خاص در زمان خاص و در پلتفرم‌های معاملاتی خاص فراهم می‌کنند.

مثلاً ممکن است سیگنالی به شما توصیه کند که AGI/ETH را در بایننس بخرید این یعنی شما AGI را با پرداخت ETH خریداری می‌کنید. همچنین این سیگنال اسپرید معقول برای هر نقطه ورود را در اختیار شما قرار می‌دهد که در حال حاضر 0.00006722 – 0.00007013 است. قیمت درخواستی فعلی 0.00006978، حد توقف 0.00006503 و هدف مثلاً  0.00007853 است (12.54%).

چگونگی دستیابی به این سیگنال‌ها سوال بسیاری از افراد فنی هم هست اما محبوب ترین گزینه تا به امروز تلگرام و انواع کانال‌های سیگنال ارز دیجیتال در آن است.

سیگنال‌های کریپتوی بایننس در تلگرام

احتمالاً شما هم نام بایننس را شنیده اید. بایننس یکی از بزرگترین اکسچنج‌های ارز دیجیتال جهان با حدود 7 میلیارد حجم معامله در شبانه روز است. به دلیل محبوبیت زیاد این اکسچنج سیگنال‌های خاصی مخصوص آن طراحی شده اند. در ادامه لیست کانال‌های تلگرامی که سیگنال‌های بایننس را ارائه می‌کنند، معرفی می‌شود:

WhaleTank Crypto 

این کانال با حدود 32 هزار مشترک هر روز سیگنال معاملاتی ارسال نمی‌کند اما وقتی این کار را انجام می‌دهد کوین‌های باکیفیت را تحت پوشش قرار می‌دهد. مثلاً پیشنهاد اخیر این کانال برای ETH ورود با قیمت 180.5-181.5 دلار و رسیدن به سود 195-199 دلار بود.

Crypto Notes

این کانال توضیحات را به زبانی ساده بیان می‌کند که حتی برای یک شخص تازه کار هم قابل درک است.

مثلاً ممکن است چنین جمله ای را در این کانال ببینید:

buy OAX coin between 370-410” at a “current price of 394” and “sell at 425 – 450 – 480 – 550+” 

کوین OAX را که در حال حاضر 394 قیمت دارد بین 370 تا 410 بخرید و با قیمت 425 – 450 – 480 – 550 یا بیشتر بفروشید.

این کانال متعلق به یک معامله گر هندی است اما در یوتیوب هم مطالب آموزشی منتظر می‌کند که البته این ویدیوها بیشتر برای کاربران هندی تولید می‌شوند.

Binance Signals Turkey

هر چند نام ترکیه در عنوان این کانال مشاهده می‌شود اما مطالب آن به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند و بنابراین می‌توانید برای دنبال کردن سیگنال‌های معاملاتی بایننس از آن استفاده کنید.

طراحی این کانال هم مثل Crypto Notes بسیار ساده و قابل درک است. مثلاً ممکن است به شما توصیه شود که #BLZ را با قیمت بین 150 تا 176 بخرید و با قیمت 195-210-230-245-299- یا بیشتر از 330 بفروشید؛ ممکن است زبان تکنیکی این کانال فقط برای کاربرانی قابل درک باشد که توکن‌های خاصی را دنبال می‌کنند.

سایر کانال‌های سیگنال ارزهای دیجیتال در تلگرام

Crypto Quality Signals یکی از کانال‌های تلگرامی است که سیگنال‌های معاملاتی در چند اکسچنج مختلف مثل Binance، Bittrex، Huobi، KuCoin، BitMEX، OKEx و Poloniex را برای کاربران فراهم می‌کند.

علاوه بر گزینه‌های رایگان چند پکیج پریمیوم هم وجود دارد از جمله پکیج کامل که با هزینه 30 دلار در ماه سیگنال‌های ویژه را در کانال‌های مخصوص Binance، BitMEX، Bittrex و Huobi در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این طرح اخبار، هشدارها و توصیه‌های شخصی هم برای شما ارسال می‌شود.

API مربوط به Crypto Quality Signals در پلتفرم‌هایی مثل 3Commas، ActionCryptoBot، TrailingCrypto، Zignaly و غیره ادغام شده است.

سیگنال‌های رایگان و VIP

تمام سیگنال‌های ذکر شده رایگان هستند و تقریباً هر یک از این انجمن‌ها یک گروه VIP پیشرفته هم دارد که در صورت پرداخت یک مبلغ مشخص به آن دسترسی پیدا می‌کنید.

مثلاً انجمن‌هایی مثل Crypto Trading Signals و Crypto Signals Premium در تلگرام رایگان هستند اما اگر دقیق تر بررسی کنید یکسری لینک در آنها پیدا می‌کنید که امکان پیوستن به گروه‌های VIP را فراهم می‌کنند، مثل VIP of Binance، V.I.P. Signals و غیره.

اپلیکیشن‌های سیگنال‌های ارز دیجیتال

به غیر از تلگرام پلتفرم‌های دیگری هم برای مشاهده و بررسی این سیگنال‌ها وجود دارند اما نظرات کاربران درباره این اپلیکیشن‌های اندروید که به راحتی می‌توانید آنها را پیدا کنید چندان مثبت نیست در نتیجه تنها دو اپلیکیشن از اپ استور را معرفی می‌کنیم.

Cryptosignal 

می‌توانید این اپلیکیشن را از اپ استور دانلود کنید تا راهنمایی معامله گران حرفه ای که برای خرید و فروش کوین‌های محبوب از الگوریتم‌های اختصاصی خودشان استفاده می‌کنند را دریافت کنید.

این اپلیکیشن از قبل به شما اطلاع رسانی می‌کند تا برای تصمیم گیری فرصت داشته باشید اما رایگان نیست. هزینه اشتراک یک ماهه این اپلیکیشن 49.99 دلار و هزینه اشتراک یک ساله برای سیگنال‌های بلندمدت 249.99 دلار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این پکیج‌ها و قیمت آنها می‌توانید به صفحه اپ استور آنها مراجعه کنید.

Live Crypto Signals

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های آیفون که فقط سیگنال‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و نیاز به ثبت نام و اشتراک ندارد.

تنها مشکل این اپلیکیشن کم بودن سیگنال‌ها است و اینکه بعضی از آنها مخصوص معاملات طولانی مدت هستند.

اطلاعات سیگنال‌های ارائه شده شامل سطح ورود، جهت خرید/فروش، حد توقف و سود – زیان هدف است.

خلاصه

مهم ترین نکته این مقاله این است که برای پیدا کردن یک سیگنال کریپتو باید از تلگرام استفاده کنید.

سیگنال‌های مختلفی برای پلتفرم‌های مختلف مثل Binance، BitMEX یا KuCoin ارائه شده اما اگر قصد انجام معامله به صورت جدی را داشته باشید بهتر است برای دریافت اعلان‌های مختلف در روز، عضو چند گروه VIP شوید.

اگر قصد استفاده از اپلیکیشن‌ها را دارید باید کاستی‌های آنها را در نظر داشته باشید چون اکثر معامله گران اطلاعات موردنیازشان را از تلگرام استخراج می‌کنند.