تحلیل تکنیکال و ترید

چهارشنبه, 14 آبان 1399 20:24

اکسچنج غیرمتمرکز بایننس Binance DEX : دسترسی به ولت

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

برای شروع کار وارد Binance DEX شده (یا در صورتی که قصد استفاده از وجوه تست نت را دارید، وارد testnet شوید) و روی Unlock Wallet در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

 

 

از این قسمت می‌توانید روش موردنظر برای آنلاک کردن والت خودتان را انتخاب کنید.

سه روش برای آنلاک کردن کردن والت وجود دارد:

  1. WalletConnect (توصیه می‌شود)
  2. دستگاه Ledger (توصیه می‌شود)
  3. Keystore File (توصیه نمی‌شود)

 WALLETCONNECT (توصیه می‌شود)

ساده ترین راه استفاده از والت Binance DEX (اکسچینج غیرمتمرکز بایننس) است. WalletConnect به راحتی با  Trust Wallet (والت توصیه شده رسمی بایننس) و CoolWallet S ادغام می‌شود.

برای شروع کار، Binance DEX را باز کرده و روی WalletConnect کلیک کنید. حالا در این قسمت روی دکمه Get WalletConnect QR Code کلیک کنید.

 

Trust Wallet را باز کنید (یا از این لینک دانلود کنید) و روی دکمه ای که گوشه سمت چپ بالای والت قرار دارد کلیک و سپس روی WalletConnect کلیک کنید. به این ترتیب دوربین باز می‌شود و می‌توانید کد QR تولید شده توسط Binance DEX را اسکن کنید.

وقتی کد QR را اسکن کنید دسترسی تایید شده و با استفاده از WalletConnect و والت Trust خودتان به اکسچینج غیرمتمرکز بایننس دسترسی خواهید داشت.

دستگاه LEDGER (توصیه می‌شود)

برای استفاده از والت سخت افزاری Ledger با Binance Chain اول باید اپلیکیشن Binance Chain را از منیجر  Ledger Live روی دستگاه Ledger نصب کنید.

 

 

وقتی اپلیکیشن Binance Chain روی Ledger نصب شد، با ورود پین کد خودتان آن را آنلاک کنید.

 

پس از آنلاک کردن دستگاه منوی Ledger برای شما باز می‌شود، حالا اپلیکیشن Binance Chain را باز کنید.

 

 

پس از باز شدن اپلیکیشن Binance Chain، پیام Binance Chain Ready را مشاهده می‌کنید.

 

هنگام باز بودن اپلیکیشن می‌توانید والت را آنلاک کردن و بار رفتن به Binance DEX (یا تست نت) و کلیک روی  Unlock Wallet در گوشه سمت راست بالای صفحه در DEX به معامله بپردازید. در این قسمت Ledger Device را انتخاب و روی Connect to Ledger کلیک کنید.

 

فایل KEYSTORE (توصیه نمی‌شود)

برای آنلاک کردن والت با استفاده از keystore یا فایل را با کلیک کردن روی دکمه Upload keystore file و یا با کشیدن و رها کردن روی دکمه، آپلود کنید. بعد از آن باید پسوردی که اولین بار برای فایل keystore تنظیم کرده بودید را وارد کنید تا والت شما آنلاک شود. این پسورد به عنوان پسورد سشن برای محافظت از اکانت شما بعد از مدتی غیرفعال بودن هم عمل می‌کند.

بعد از آنلاک کردن والت، وارد اینترفیس معاملاتی اکسچینج غیرمتمرکز بایننس می‌شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره استفاده از این اکسچینج مقاله‌های مربوط به این اینترفیس در سایت ما را مطالعه کنید.