تحلیل تکنیکال و ترید

پنج شنبه, 15 آبان 1399 00:15

نحوه واریز Deposit ارز دیجیتال در بایننس

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

 برای شروع معامله ارزهای دیجیتال در اکسچینج بایننس باید مبالغ را به حساب بایننس خودتان واریز کنید.

واریز ارز دیجیتال در بایننس

بایننس از معامله بیش از 150 نوع ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند و می‌توانید همه این ارزها را به این اکسچینج واریز کنید. در این مثال ما BNB را از Trust Wallet واریز می‌کنیم.

در صفحه اصلی بایننس ماوس را روی آیکن پروفایل هدایت کنید. این آیکن برای هر کاربر متفاوت است و بر اساس دو حرف از ایمیل آدرس شما انتخاب می‌شود.

وقتی منو را فعال کنید، یک بررسی اجمالی از پروفایل خودتان مشاهده خواهید کرد. روی Deposit کلیک کنید تا وارد صفحه واریز شوید.

 

وقتی وارد صفحه واریز شدید، می‌توانید انتخاب کنید که چه کوینی واریز شود. بایننس از واریز بیش از 150 نوع ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می‌کند اما لازم به ذکر است که گاهی اوقات اگر والتی در حال تعمیر و اصلاحات باشد، امکان واریز برخی ارزهای دیجیتال وجود نخواهد داشت.

انتخاب کوین در سمت چپ صفحه انجام می‌شود و جزئیات واریز در سمت راست نمایش داده می‌شود.

 

بسته به ارز دیجیتالی که برای واریز انتخاب کردید، یک فرایند خاص برای واریز آن کوین وجود دارد. در رابطه با BNB، هنگام واریز BNB به اکسچینج بایننس تعیین ممو (MEMO) ضروری است. پس از اینکه هشدار را خوانده و کاملاً درک کردید روی گزینه I understand کلیک کرده و کار را ادامه دهید.

 

در مرحله بعد آدرس واریز BNB شما به همراه مموی واریز روی صفحه نمایش داده می‌شود. اگر هنگام واریز ممو را مشخص نکنید، واریز شما از بین می‌رود.

دلیل ضرورت ممو

دلیل استفاده از ممو این است که آدرس واریز BNB برای همه کاربران یکسان است. ممو یک شناسه منحصربفرد است که به هر اکانت اختصاص پیدا می‌کند و به بایننس امکان می‌دهد که واریز را تشخیص داده و حساب مناسب و مرتبط با آن را شارژ کند.

 

حالا که اطلاعات واریز را در اختیار دارید، می‌توانید والتی را که قصد واریز از آن را دارید، باز کنید. مثلاً ما از Trust Wallet در iOS استفاده می‌کنیم. اگر شما Trust Wallet را ندارید می‌توانید آن را از سایت Trust Wallet دانلود کنید.

وقتی والت را باز کردید کوینی که قصد ارسال آن را دارید انتخاب کنید. در این مثال ما BNB را انتخاب کردیم.

 

 

حالا روی Send کلیک کنید.

 

در این صفحه باید آدرس واریز بایننس و ممو را وارد کنید. ساده ترین راه برای وارد کردن آدرس، اسکن کردن کد QR موجود در بایننس است. می‌توانید با کلیک کردن روی Show QR Code در وبسایت، کد QR خودتان را مشاهده کنید.

 

 

پس از ورود جزئیات می‌توانید تراکنش را اجرا کنید و مدتی بعد حساب بایننس شما شارژ می‌شود.

 

 

خرید ارزهای دیجیتال در بایننس با استفاده از کارت اعتباری

می‌توانید با استفاده از کارت اعتباری هم خرید انجام دهید. برای انجام این کار نشانگر ماوس را روی آیکن پروفایل هدایت کنید. وقتی منو فعال شد روی Buy With Credit Card کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

در صفحه بعد می‌توانید کوینی که قصد خرید آن را دارید به همراه مبلغ سفارش انتخاب کنید. مبلغ کل بر اساس میزان سفارش و قیمت جاری بازار (به همراه تمام کارمزدها) نمایش داده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید ابتدا مبلغ کل را تعیین کنید تا میزان سفارش به صورت خودکار محاسبه شود

هر وقت آماده بودید روی Buy now کلیک کنید. به این ترتیب پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید جزئیات سفارش را در آن تایید کنید. شرایط استفاده و قوانین را مطالعه کرده و در صورت موافقت کادر را تیک بزنید و روی Go to payment کلیک کنید.

 

حالا باید اطلاعات مربوط به کارت اعتباری خودتان را به همراه اطلاعات شخصی وارد کنید. وقتی آماده بودید روی Pay now کلیک کنید

 

اگر این اولین واریز Simplex شماست، باید ایمیل و شماره تلفن را تایید کنید. حالا یک ایمیل و یک پیامک حاوی کد تایید دریافت می‌کنید. برای تکمیل فرایند اعتبارسنجی لینک ارسال شده از طریق ایمیل را باز کرده و کد بازیابی شده با SMS را درج کنید. پس از انجام کار روی Continue کلیک کنید.

 

حالا باید هویت خودتان را با استفاده از یک داکیومنت رسمی تایید کنید. لطفا تصویر داکیومنت خودتان را به همراه اطلاعات شخصی آپلود کرده و روی Upload Document کلیک کنید.

در نهایت داکیومنت شما اعتبارسنجی خواهد شد و در صورت تایید یک ایمیل دریافت می‌کنید که در آن اعلام شده خرید شما تایید شده است. پس از مدت کوتاهی اعتبار مربوط به ارز خریداری شده به حساب بایننس شما اضافه می‌شود.