تحلیل تکنیکال و ترید

سه شنبه, 28 بهمن 1399 02:44

با انتشار خبر BNY Melon بیت‌کوین همچنان در مسیر صعود قرار دارد

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

با انتشار خبر BNY Melon بیت‌کوین همچنان در مسیر صعود قرار دارد

  • بیت‌کوین از اواخر سال 2020 در یک مسیر صعودی بی وقفه قرار گرفته است.
  • این ارز دیجیتال پس از انتشار خبرهای اخیر مبنی بر پذیرش آن از سوی مؤسسات بزرگ، همچنان به صعود ادامه می‌دهد.
  • برای مثال شرکت تسلا اعلام کرده که قصد دارد 1 و نیم میلیارد دلار بیت‌کوین به ترازنامه خودش اضافه کند و امکان پذیرش بیت‌کوین برای خرید محصولاتش را فراهم کند.
  • امروز بانک نیویورک ملون هم از برنامه‌های خودش برای پشتیبانی از سرویس کاستدی بیت‌کوین خبر داد.
  • بازار کریپتو واکنش مثبتی به این خبر نشان داده و این خبر به شتاب گرفتن بیت‌کوین و ثبت رکورد جدید 48400 دلاری آن کمک کرد.

در چند ماه اخیر بیت‌کوین موفق به جلب نظر مثبت بسیاری از شرکت‌ها و مؤسسات شده و این اقدامات باعث شدند که حرکت صعودی اخیر آن پایدارتر به نظر برسد.

شرکت‌های تسلا، اسکوئر، میکرواستراتژی و سایر کمپانی‌های سهام عام همگی بیت‌کوین را به ترازنامه خودشان اضافه کردند و ممکن است این اقدام آنها باعث ترغیب سایر شرکت‌ها به انجام اقداماتی مشابه شود.

فشار خرید شدید باعث شده این ارز شاخص از نظر تکنیکال قدرت چشمگیری پیدا کند و به باور بسیاری بیت‌کوین حالا در فصلی قرار گرفته که «فقط حرکت صعودی» از آن خواهیم دید.

بیت‌کوین هنوز موفق به عبور از 50 هزار دلار نشده اما مومنتوم آن همچنان قدرتمند است

در حال حاضر بیت‌کوین با نرخ حدود 5 درصد بیشتر از نرخ فعلی یعنی 47250 دلار معامله می‌شود. این رقم یعنی صعودی چشمگیر نسبت به کمترین نرخ اخیر بیت‌کوین که کمتر از 44 هزار دلار بود.

هر چند بیت‌کوین برای عبور از مرز 48 هزار دلار یک بار ناکام ماند و قیمت آن کمی افت کرد اما این احتمال وجود دارد که به زودی از مرز 50 هزار دلار عبور کند.

تحلیلگران: حرکت بیت‌کوین در حال حاضر فقط صعودی است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود

یکی از تحلیلگران بیت‌کوین که درباره حرکت بیت‌کوین در میان مدت صحبت می‌کرد، توضیح داد که با دقت حرکت بیت‌کوین را دنبال کرده و منتظر صعود هر چه بیشتر بیت‌کوین است و اینکه سطح پشتیبانی کلیدی بیت‌کوین که باید همچنان حفظ شود، 41 هزار دلار است.

"بیت‌کوین رکورد جدیدی در مسیر صعودی خودش ثبت کرد. این حرکت همچنان ادامه خواهد داشت مگر اینکه خلاف این موضوع ثابت شود. در این صورت به همان محدوده قبل ریزش می‌کند...

چند روز آینده اهمیت زیادی برای مشخص کردن حرکت بعدی بیت‌کوین دارد چون واکنش بیت‌کوین به عبور از مرز 50 هزار دلار اهمیت ویژه‌ای برای تعیین چشم انداز میان مدت آن دارد.