معرفی ارزها

چهارشنبه, 29 بهمن 1399 02:40

معرفی تیکر WallstreetBets در سایت CoinMarketCap

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

سایت CoinMarketCap تیکری به اسم Wall Street Bets (WSB) را در فهرست تیکرهای خودش اضافه کرد. می‌توانید اطلاعات لازم درباره ماجرای GameStop و پیامدهای آن را در اینجا مشاهده کنید

لازم به ذکر است که وقتی این اتفاقات در وال استریت رخ می‌داد بازار ارزهای دیجیتال هم دچار شوک شده بود. رئیس خود خوانده‌ی «وال استریت بتز» در توئیتر خودش پرسید که آیا دوج کوین تا به حال با قیمت بیشتر از 1 دلار معامله شده یا خیر.

ظرف کمتر از 24 ساعت محبوب ترین میم کوین که ارز دیجیتال محبوب ایلان ماسک است حدود 1100 درصد افزایش بها پیدا کرد. این ارز دیجیتال از پروژه‌های با سابقه‌ای که اصول و پایه‌های مستحکمی دارند هم عبور کرده و رتبه هفتم فهرست 10 ارز دیجیتال برتر CoinMarketCap را به خود اختصاص داد.

وال استریت بتز (WSB) چیست؟

قبل از هر چیزی لازم به ذکر است که خود coinmarketcap در صفحه درباره ما این سایت تأیید کرده که کوینی به اسم WSB Coin وجود ندارد و از سرمایه گذاران خواسته قبل از هر گونه تصمیمی برای سرمایه گذاری تحقیقات جامع لازم را انجام دهند.

R/wallstreetbets که به آن WallStreetBets یا WSB هم گفته می‌شود یک ساب‌ردیت است که در آن درباره معاملات آپشن و بورس صحبت می‌شود. این صفحه به انتشار مطالب تند، استراتژی‌های معاملاتی تهاجمی و نقشش در ماجرای GameStop شناخته شده است و معمولاً معاملات آپشن با لوریج بسیار بالا را توصیه می‌کند. اعضای این ساب‌ردیت تریدرهای جوان و سرمایه گذارانی هستند که روش‌های سرمایه گذاری اصولی و تکنیک‌های مدیریت ریسک را نادیده می‌گیرند و به همین دلیل اقدام آنها قماربازی تلقی می‌شود. احتمالاً افزایش محبوبیت کارگزاری‌های بدون کمیسیون و معاملات موبایلی آنلاین در رشد این ساب‌ردیت تأثیرگذار بوده اند. عده‌ای، این معاملات روزانه پرریسک را فرصتی برای بهبود سریع شرایط اقتصادی خودشان و به دست آوردن درآمد اضافه می‌دانند. بعضی از اعضاء هزینه این سرمایه گذاری را قرض می‌گیرند و مثلاً از وام‌های دانشجویی برای انجام این کار استفاده می‌کنند.