معرفی ارزها

دوشنبه, 14 تیر 1400 15:35

استلار Stellar چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

استلار Stellar یا به اختصار XLM، ماهیتی مشابه با ریپل دارد لکن در مواردی خیلی خیلی شگفت انگیز عمل کرده است. قبلا بیان کردیم که هدف ریپل راحت تر کردن نقل و انتقالات پول به شکل بین المللی است و به موسسات مالی در جهان کمک شایانی نموده است. اما هدف پروژه ی استلار چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

پروژه ی استلار یا همان XLM از سال 2014 توسط جد مک کالیب کار خود را آغاز کرده که یکی از اعضای اصلی شرکت ریپل است اما جد مک کالیب نقطه نظرات متفاوتی داشت که راه خود را جدا کرده و در نتیجه این پروژه را راه اندازی کرد.

اینترنت را در نظر بگیرید که کامپیوترها را در سراسر جهان به هم متصل کرده است تا بتوانیم با دیگران داده ها و یک سری موارد دیگر را به اشتراک بگذاریم. استلار نیز همین کار را برای پول انجام می دهد. استلار یک پلتفرم است که بانک ها و نهادهای بین المللی انتقال پول و مردم را به یکدیگر متصل می کند تا بتوانند پول را به سراسر دنیا و هر چه سریع تر و با کارمزدهای خیلی خیلی پایین تر اتقال بدهند. برای راحتی در انجام این کار، استلار ارز خودش را با نام Lumen و واحد اختصاری XLM به وجود آورد تا بتواند خیلی خیلی راحت تر به اهداف خود برسد. استلار یک صرافی غیر متمرکز را بر روی شبکه ی خود پیاده سازی کرد که می تواند با کمترین نرخ تبادل، واحدهای ارزی را به هم تبدیل کند. با استفاده از استلار می توانیم تراکنشات خیلی ارزان تری داشته باشیم با کارمزدهای کم تر از 0.0001 یک هزارم سنت و در کم تر از 5 ثانیه می توانیم این تراکنش ها را به انجام برسانیم.

کیف پول های بسیاری وجود دارند که از استلار پشتیبانی می کنند. شما می توانید استلار را با استفاده از کیف پول رسمی استلار که بر روی سایت خود قرار داده است و قابل نصب بر روی سیستم عامل ویندوز، مک و لینوکس می باشد و یا کیف پول های نرم افزاری موجود نگه داری و ذخیره نمایید.

لکن ما درارتباط با میزان سرمایه های بالا، کیف پول های سخت افزاری را توصیه می کنیم که دارای امنیت بسیار بالایی نیز می باشند که اگر یک هکر بخواهد شما را هک کند، نه تنها باید دستگاه را بدزدد بلکه به پین مخفی شما نیز احتیاج دارد. این ویژگی های امنیتی حتی بیش تر از این است که در مورد جزئیات آن بیش تر توضیح خواهیم داد. دوستان عزیز فعال در حوزه ی ارزهای دیجیتال می توانند از طریق نشانی https://ledgernano.ir و یا از این قسمت، نسبت به خرید این نوع کیف پول های سخت افزاری Leger اقدام نمایند. مزیت اصلی خرید کیف پول Ledger این است که امن ترین راه برای ذخیره سازی ارزهای شماست. در حقیقت، داشتن کیف پول سخت افزاری به ذخیره ی ارزهای رمزپایه ی شما در یک گاو صندوق دنیای واقعی شبیه است.

شما می توانید از طریق صفحه ی اصلی سایت به نشانی https://arzmodern.net/exchange و یا از این قسمت به مبادله ی انواع رمزارزها از جمله استلار بپردازید. تیم ارز مدرن با تجربه ی سال ها فعالیت در حوزه ی رمزارزها، اعتبار و اعتماد هزاران مشتری، امکان خرید و فروش بصورت حضوری برای مبالغ بالا، امکان تخفیف برای خرید و فروش هایی با حجم بالا، قیمت مناسب و منصفانه ی رمزارزها و اخبار و آموزش های مرتبط با ارزهای دیجیتال توانسته هزاران معامله ی موفق انجام داده و رضایت مشتریان را جلب نماید. تیم پشتیبانی واتس اپ نیز آماده ی پاسخ گویی به مشتریان عزیز بوده و شما را در انجام معامله هایتان یاری می رساند.