معرفی ارزها

یکشنبه, 20 تیر 1400 00:22

ساتوشی چیست؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

ساتوشی چیست؟ و چرا ما باید آن را بشناسیم؟ برای اینکه بتوانیم معاملات خود را در مقابل بیت کوین به درستی و به شکل حرفه ای انجام بدهیم! اما چگونه؟!

باید بدانید که هر یک بیت کوین معادل صد میلیون ساتوشی می باشد. اسم مستعار شخص یا گروه یا سازمانی که بیت کوین را به وجود آورده است و هویت آن ها هنوز ناشناخته باقی مانده است یعنی ساتوشی ناکاموتو و این ساتوشی از اینجا آورده شده است.

گفتیم که هر یک بیت کوین معادل صد میلیون ساتوشی می باشد. زمانی که شما در اکسچنج ها می خواهید ارزهای دیجیتالی مختلف را در مقابل بیت کوین ترید نمایید، ممکن است که در هنگام خریدها و انجام محاسبات به شکل درست به مشکل بر بخورید. در بازار رمزارزها، ارزهای دیجیتالی بسیاری وجود دارند که یک سری از آن ها در اکسچنج ها وجود دارند و نه همه ی آن ها. و این تعداد رمزارزها توسط افراد حرفه ای در بازار رمزارزها در مقابل بیت کوین و یا تتر و حتی اتریوم و یا برخی رمزارزهای دیگر ترید می شوند. تمام ارزها در مقابل تتر در هنگام ترید قیمت مشخصی دارند. در مقابل بیت کوین نیز وضعیت از این قرار است. مثلا فرض کنید که ارز توموچین TomoChain که قیمت آن در مقابل تتر 70 سنت و در مقابل بیت کوین 3800 ساتوشی است یعنی (0.00003800). این 3800 ساتوشی به شکل اعشاری نمایش داده می شود. این عدد از سمت راست به راحتی قابل خواندن است و یا مثلا (0.00038000) 38 هزار ساتوشی می باشد. ارزهایی که ارزش دلاری آن ها بالاتر است طبیعتا ارزش آن ها در مقابل بیت کوین نیز بالا می رود. مثلا به جای 3800 ساتوشی ممکن است سه میلیون و هشتصد هزار ساتوشی ارزش داشته باشد. شاید در ابتدا برایتان پیچیده به نظر بیاید اما تبدیل کردن کار بسیار ساده ای است و همچنین کیف پول ها و یا سایت هایی هستند که شما می توانید در آن جا قیمت ارزها را در مقابل دلار و بیت کوین مشخص نمایید مثلا ارزی به مانند ریپل در مقابل بیت کوین چه قیمتی دارد یعنی چند ساتوشی می باشد. این مطلب بسیار مهم است که اگر شما می خواهید در مقابل بیت کوین ترید انجام دهید، باید به شکل کامل، این تبدیل ها و محاسبات را فرا بگیرید که اصلا هم کار سختی نبوده و با انجام یکی دو معامله آن را به درستی درک خواهید کرد.

نباید از ترید در مقابل بیت کوین غافل شوید. زیرا خیلی ارزها هستند که نمی توانید آن ها را در مقابل دلار، تتر و سایر رمزارزها خرید و فروش کنید. در نتیجه ترید در مقابل بیت کوین فرصت های بیشتری به شما می دهد.