ورود

ثبت نام



معرفی ارزها

شنبه, 24 شهریور 1403 01:49

آشنایی با میم کوین تلگرامی داگز

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی میم کوین داگز (DOGS)

داگز هم مثل دوج کوین و شیبا اینو یک میم کوین با تم سگ است. داگز روی بلاک چین TON (شبکه باز تلگرام) راه‌اندازی شد و با الهام از سگ اسپاتی، کاراکتری که به پاول دوروف ارتباط داده می‌شود، طراحی شده است.

دوروف، اسپاتی را به عنوان یک استیکر ساده طراحی کرد که در یک حراجی خیریه برای حمایت از یتیم خانه‌ها از آن استفاده شده بود. خیلی زود، اسپاتی در حوزه کریپتو به محبوبیت چشمگیری رسید.

آمار توکن

سقف تولید داگز 550 میلیارد کوین است که 516.75 میلیارد عدد آن (تا سپتامبر 2024) در گردش هستند. استراتژی توزیع این کوین شامل اجرای یک ایردراپ برای توزیع کوین بین کاربران تلگرام بر اساس سطح فعالیت و مشارکت آنها در این پلتفرم است.

بر اساس توضیحات کانال رسمی داگز:

  • 81.5 درصد از تولید کل این کوین بدون دوره قفل شدن بین اعضای جامعه کاربران آن توزیع می‌شود. 73 درصد از این توکن‌ها، بین کاربران تلگرام توزیع می‌شود که توکن‌های داگز را از طریق فعالیت و یکسری تسک در اپلیکیشن داگز به دست می‌آورند. 8.5 درصد باقیمانده، به عنوان پاداش به طراحان استیکر، تریدرها و اعضای آینده جامعه داگز تعلق می‌گیرند.
  • 10 درصد از توکن‌ها به اعضای تیم داگز و برای توسعه پروژه در آینده اختصاص داده شده‌اند که بیشتر آنها یک دوره vesting 12 ماهه دارند.
  • 8.5 درصد برای ایجاد نقدینگی در اکسچنج‌های متمرکز و غیرمتمرکز یا سایر رویدادهای مربوط به نقدینگی حفظ شده‌اند.

ایردراپ داگز

ایردراپ داگز شامل فاکتورهای مختلفی است؛ مثل سن و سطح فعالیت اکانت‌های تلگرام و اینکه اشتراک پریمیوم دارند یا خیر. این رویکرد با هدف ترکیب فرهنگ میم کوین و استفاده از کاربران زیاد تلگرام انتخاب شده تا این پروژه را به استقبال خوبی برساند.

به طور میانگین، هر کاربر واجد شرایط 9500 داگز دریافت کرده و تا 20 آگوست 2024 بیشتر از 400 میلیون داگز توزیع شد.

چطور در ایردراپ داگز شرکت کنیم؟

آخرین فرصت دریافت توکن‌های داگز، 14 آگوست 2024 بود. کاربران واجد شرایط که در بازی‌های داگز و فعالیت‌های تلگرامی آن شرکت کرده بودند، هنوز هم می‌توانند از طریق ربات تلگرام داگز، سهم خودشان را از این ایردراپ دریافت کنند.

کاربران می‌توانند توکن‌های داگز را بدون کارمزد (روش کندتر) یا با یک کارمزد کم (روش سریع‌تر) برداشت کنند.

هنوز خبری درباره احتمال برگزاری ایردراپ جدید در آینده منتشر نشده است.

حضور در بازار

داگز توانسته ظرف کمتر از 24 ساعت، 1 میلیون کاربر جذب کند و در حال حاضر جزء 100 ارز دیجیتال برتر از نظر مارکت کپ است. اما ارزش و پایداری طولانی مدت این میم کوین هم مثل هر میم کوین دیگری جای تردید دارد.

بایننس لانچ پول

21 آگوست 2024، داگز روی لانچ پولِ بایننس راه‌اندازی شد که کاربران می‌توانستند در آن توکن‌های داگز را با استیک کردن BNB یا FDUSD به دست آورند. این سیستم می‌تواند باعث جذب کاربر و نقدینگی بیشتری برای داگز شود، چون بایننس بزرگترین اکسچنج جهان است.

جمع بندی

داگز میم کوینی است که ارتباطی قوی با پلتفرم تلگرام دارد و با ترکیب عناصری مثل فرهنگ میم، کریپتو و خیریه طراحی شده است. این پروژه به دلیل لیست شدن در لانچ پول بایننس و روش خاص و منحصربفردش برای توزیع توکن‌ها معروف شد.

اما داگز هم مثل بیشتر میم کوین‌ها آینده کاملاً مشخصی ندارد. بنابراین باید قبل از سرمایه گذاری روی این پروژه، با ریسک‌های این کار آشنا شده و تحقیقات لازم را انجام دهید.