کیف پول ها

یکشنبه, 16 آبان 1400 00:34

نکاتی که باید قبل از استفاده از DApp معاملاتی بایننس در کیف پول Safepal بدانید

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

سیف پال در سپتامبر 2020 قابلیت معاملات بایننس را در اپلیکیشن سیف پال با نام Binance Trading DApp یا همان اپلیکیشن غیرمتمرکز بایننس پیاده سازی کرد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد که از بهترین تجربیات کاربری ارائه شده توسط بایننس استفاده کنند بدون اینکه نیاز به خروج از والت سیف پال داشته باشند.

از آنجایی که سیف پال یک والت غیرمتمرکز است که اطلاعات شخصی کاربران را ذخیره نمی‌کند و به چنین اطلاعاتی دسترسی ندارد و بایننس یک اکسچنج متمرکز است، برای حفظ امنیت دارایی‌های خودتان، پیش از شروع کار با اپلیکیشن سیف پال این نکات را در نظر داشته باشید:

  1. این حساب اکسچنج بایننس به صورت خودکار و بر اساس مجوزهای والت سیف پال ایجاد شده و مستقل از حساب‌های والت اصلی سیف پال است.
  2. پس از ایجاد حساب DApp بایننس، موجودی شما باز هم در حساب‌های والت اصلی سیف پال شما ذخیره شده و به صورت خودکار به حساب بایننس منتقل نمی‌شود. برای معامله در اپلیکیشن غیرمتمرکز بایننس، حتماً اول به حساب DApp بایننس خودتان موجودی واریز کنید.
  3. حساب بایننسی که در این مرحله ایجاد می‌شود، با والت سیف پال شما جفت شده و فقط می‌توانید از طریق احرازهویت والت سیف پال به آن لاگین کنید. اگر عبارت یادآور حساب والت سیف پال خودتان را فراموش کنید، امکان ورود به حساب DApp بایننس جفت شده با آن را نخواهید داشت. لطفاً عبارت یادآور خودتان را در محلی امن نگه دارید.
  4. حساب‌های DApp بایننسی که از طریق والت‌های سیف پال متفاوت ایجاد می‌شوند، متفاوت و مستقل از یکدیگر هستند.
  5. فقط حساب‌های والت سیف پالی که از طریق عبارت یادآور ایجاد یا وارد شده باشند قابلیت احرازهویت و ایجاد یک حساب DApp بایننس را دارند. اگر والت شما با استفاده از یک کلید خصوصی، Keystore یا حالت مشاهده (observation) وارد شده باشد، امکان استفاده از آن برای ایجاد حساب DApp بایننس وجود ندارد.
  6. موجودی که به حساب بایننس خودتان واریز می‌کنید، در پلتفرم اکسچنج بایننس ذخیره شده و هر لحظه می‌توانید از آن برای معامله استفاده کنید.

DApp بایننس در اپلیکیشن سیف پال، با کمک بایننس ایجاد شده و به صورت یک اپلیکیشن غیرمتمرکز شخص ثالث در سیف پال ادغام شده بنابراین همه قوانین معاملاتی، استانداردها و مقررات Binance.com به امکانات معاملاتی بایننس در اپلیکیشن سیف پال هم اعمال می‌شوند. معاملات ارزهای دیجیتال ریسک بالایی دارند و برای هر سرمایه گذاری مناسب نیستند. پیش از تصمیم گرفتن برای معامله ارزهای دیجیتال، توکن‌ها یا هر دارایی دیجیتال دیگری، به دقت اهداف معامله، سطح تجربه و میزان علاقه خودتان به ریسک را ارزیابی کنید

کارمزدهای معاملاتی DApp بایننس

کارمزدهای معاملاتی DApp بایننس در سیف پال شبیه به کارمزدهای پلتفرم رسمی بایننس هستند. سیف پال هیچ کارمزد اضافه ای برای معاملات کاربران در DApp بایننس دریافت نمی‌کند.