کیف پول ها

پنج شنبه, 10 -2667 13:44

معرفی کیف پول Coinomi

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

چرا COINOMI؟

Coinomi در حال حاضر مورد اعتماد میلیون­ها نفر از کاربران است.این همان چیزی است که آن را انتخابی محبوب می­کند
                                               phone-screenshot-1.png

بالاترین سطح اعتماد

Coinomi که در سال 2014 تاسیس شده است، قدیمی­ترین کیف پول چند منظوره موجود است که میلیون­ها کاربر فعال دارد. مهمتر از همه، تاکنون هیچ کدام از کیف پول­های Coinomi هک نشده و به خطر نیفتاده است.

وسیع ترین دامنه ارزهای دیجیتال.

Coinomi یک کیف پول چند منظوره برای تلفن همراه و دسکتاپ است که پشتیبانی محلی و مالکیت واقعی 125 نوع بلاک چین (بزرگترین دامنه پشتیبانی بازار) و 382 توکن – در مجموع 507 نوع دارایی را انجام می­دهد. این کیف پول بعلت اینکه شما می­توانید هر نوع توکن ERC20 را خودتان اضافه کنید، تقریباً از هزار نوع دارایی دیجیتال پشتیبانی می­کند!

پرکاربردترین نرم افزار جهانی.

Coinomi از جمله برنامه­های با قابلیت Seg-Wit فعال است و از 168 نوع ارز دیجیتال و 25 زبان پشتیبانی می­کند. همه دارایی­های قابل پشتیبانی را می توان بلافاصله از طریق ShapeShift و Changelly مبادله کرد.

• پشتیباین از چندین ارز و دارایی

پشتیبانی از بیت کوین و بیشتر altcoin ها و توکن­ها. ادغام مداوم رمزهای altcoinها و توکن­ها. بالاترین سطح دقت در انتخاب و افزودن ارزها به کار گرفته شده است.
ehy45ehq45.png

• امنیت عالی  
رمز شخصی هرگز از دستگاه خارج نمی­شود. با استفاده از یستم رمزنگاری قوی کیف پول و تضمین ارزهای دیجیتال، وجوه شما تحت کنترل نهایی شما باقی خواهد ماند.

• حفظ حریم خصوصی/ ناشناس ماندن

دسترسی به وجوه خود بدون بوروکراسی KYC، بدون ارتباط IP، بدون پیوند هویتی، بدون ردیابی معاملات. سرورهای ما درخواست­های شما را با پنهان کردن آدرس IP ناشناس جلوه می­دهد.

• نوع مبادلات ساخته شده

تبدیل بین آکتکوین ها بلافاصله از داخل برنامه، از طریق شرکای استراتژیک ShapeShift و Changelly . حریم خصوصی بوسیله سرعت معامله بهتر از نرم­های صنعتی تامین می­شود.

• SegWit بومی

لذت بردن از تایید سریع­تر و هزینه­های پایین­تر برای Bitcoin، Litcoin و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال. تغییر پویا بین Bech32، P2SH و حالت­های قدیمی.

• پشتیبان گیری به موقع

منطق سلسله مراتبی کیف پول (BIP44) شما را قادر می سازد با یک عبارت عبور قوی که فقط یک بار می­توانید پشتیبان گیری کنید، همه چیز را در دسترس و امن نگه دارید.

• ساده و کاربر پسند بودن

فن آوری پیشرفته شما را قادر می­سازد از آلتکوین های خود برای پرداخت مستقیم به ارز بیت کوین و بالعکس استفاده کنید. بدون گام­های اضافی یا ورودهای بی پایان. فرایند پرداخت فقط یا یکبار کلیک.

• هزینه­ های سفارشی و پویا

هزینه ­های معاملات به صورت پویا محاسبه می­شود، به شما این امکان را می­دهد که بهترین قیمت را برای همیشه در اختیار داشته باشید. همچنین می­توانید هزینه ­های خود را برای تمام ارزهای پشتیبانی شده تنظیم و استفاده کنید.

• چند زبانه و hyperlocal

Coinomi با بسیاری از زبان­های بین المللی شامل: انگلیسی، چینی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، روسی و بسیاری از زبان های دیگر کار کرده و ترجمه­ های بیشتر به زودی ارائه خواهدشد.

• در دسترس بودن برای پلتفرم­های مختلف

برنامه موبایلی Coinomi به طور کامل از iOS و اندروید پشتیبانی می­کند و در حال حاضر با عرضه نسخه اخیر دسکتاپ خود، دسترسی و کنترل کیف پول راحت­ تر است.

• پشتیبانی 24 ساعته مشتری

در 4 ماه پایانی سال 2018 یک صفحه نمایش بزرگ کنار شماست!

بله نسخه دسکتاپ Coinomi به زودی برای رایانه شخصی شما ارائه می­شود! کیف پول جدید از ویندوز، مک و لینوکس نیز پشتیبانی می­کند.

• لذت کار با دسکتاپ

یک چشم برای چشم­ها! همان کیف پولی که می شناسید و روی تلفن همراه خود به آن اعتماد دارید، اما در حال حاضر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود می­توانید استفاده کنید.

• کاملا هماهنگ

هماهنگی کامل. بازگرداندن کیف پول تلفن همراه و مشاهده تمام معاملات خود روی کامپیوتر شما.

• امنیت قوی

ورژن دسکتاپ برنامه ما از سیستم شناسایی منطقی که با موفقیت در کیف پول اصلی ما استفاده می­شود، استفاده می­کند..

• حالت های مختلف

در دفتر بنشینید، و یا در خانه آراش داشته باشید؟ حالت های تاریک و روشن برای مطابقت با علایق شما در دسترس هستند.