آکادمی

پنج شنبه, 31 تیر 1400 15:38

معرفی ایردراپ ها Airdrops و وب سایت airdrops.io

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

اگر سرمایه ای ندارید و می خواهید در دنیای ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید، اصلا نگران نباشید!

ایردراپ ها Airdrop، یکی از روش هایی است که شما می توانید به شکل رایگان کسب درآمد کنید و نیاز به در اختیار داشتن سرمایه ای ندارید. مثل یک سری از روش های ترید رمزارزها یا استخراج رمزارزها که نیاز به تهیه ی یک سری سخت افزارها خواهید داشت.

این یک روش خیلی جذاب و مهیج است که باید دقت داشته باشید که به چه شکل در این ایردراپ ها شرکت می کنید که یک سود و حاصلی برای شما فراهم کند و بتوانید به راحتی از آن کسب سود نمایید. اما ایردراپ چیست؟

یک سری از رمزارزها که می خواهند وارد دنیای رمزارزها بشوند، به منظور انجام تبلیغات و معرفی بهتر آن پروژه به افراد و کاربران خود از روش ایردراپ استفاده می کنند تا توکن های خودشان را به شکل رایگان در اختیار افراد قرار بدهند. یعنی شما باید در این ایردراپ ها شرکت کنید و بعد این توکن ها به شکل رایگان در کیف پول شما واریز گردد. البته نحوه ی برگزاری ایردراپ یک سری از این رمزارزها متفاوت است و فرق می کند. یعنی به این صورت نیست که به همه، این توکن ها تعلق بگیرد. برخی از آن ها قرعه کشی می کنند و برخی نیز از روش های دیگری استفاده می کنند.

اینک می خواهیم درباره ی ایردراپ و این که چگونه این ایردراپ ها را پیدا کنیم و یا از چه سایت هایی می توانیم آن را به دست بیاوریم، این که چه پروژه هایی معتبر هستند و چه پروژه هایی نامعتبر و اطلاعاتی که در اختیار آن ها قرار می دهیم و این که دقت کنیم تا کلاه برداری صورت نگیرد، صحبت کنیم. پس تا اینجا متوجه شدیم که ایردراپ ها به نوعی شبیه کمپین های تبلیغاتی هستند که برای تبلیغ کار خودشان و معرفی بیشتر خود و این که بتوانند جامعه بزرگ تری داشته باشند و در نهایت منفعت خودشان، نه این که ما فقط توکن رایگان به دست بیاوریم، فعالیت می کنند.

مورد بعدی این که، توزیع توکن ها به شکل عادلانه صورت می گیرد زیرا که از یک بستر غیرمتمرکز انجام می شود و تقلبی صورت نخواهد گرفت که فردی توکن بیشتری به دست آورد و دیگری کمتر.

ایردراپ ها نیاز به احراز هویت ندارند و این یکی از مسائلی است که خیلی از ما کاربران با آن ها درگیر هستیم و نمی توانیم در یک سری از آی سی یو ها شرکت کنیم، چه برسد به ایردراپ ها.

اینک می خواهیم ببینیم که چگونه می توانیم در این ایردراپ ها شرکت کنیم. اولین چیزی که مورد نیاز است تا شما داشته باشید، یک کیف پول است. یک کیف پول برای خودتان داشته باشید و همچنین یک ایمیل معتبر، یک اکانت توئیتر و یک تلگرام. این اولین چیزهایی است که شما برای شرکت در ایردراپ ها به آن نیاز خواهید داشت.

اینک به بررسی انواع ایردراپ ها خواهیم پرداخت. اولین نوع ایردراپ ها، نوع استاندارد است یعنی این که از شما می خواهد که در وب سایتشان عضو بشوید و با عضویت در وب سایت، آن دسته از توکن های رایگان به شما تعلق می گیرد.

نوع دوم ایردراپ ها، بونتی bounty است که در این نوع، شما باید دوستان خودتان را نیز دعوت کنید که اصلا هم کار سختی نیست.

و نوع سوم ایردراپ ها، نوع هولدر می باشد که شما برای شرکت در این نوع ایردراپ ها باید مقداری اتریوم یا بیت کوین در کیف پول خودتان داشته باشید تا آن توکن ها به شما تعلق بگیرد.

یک مورد خیلی خیلی مهم این است که مراقب کلاه برداری ها باشید یعنی اطلاعات شخصی خود را در اختیار تیم برگزار کننده ی این ایردراپ ها که با شما در ارتباط است، قرار ندهید زیرا که ایردراپ های معتبر از شما همچین درخواست هایی را نخواهند داشت.

مورد بعدی دیگر این که کلید خصوصی کیف پول خودتان را به هیچ عنوان در اختیار تیم این پروژه قرار ندهید. کلید خصوصی و عمومی چیست؟ فرض کنید که کلید خصوصی مثل رمز کارت شما می باشد و کلید عمومی مثل شماره ی کارتتان می ماند. پس قطعا نباید کلید خصوصی خود را در اختیار کسی قرار بدهید.

مورد بعدی دیگر این که روی لینک های مشکوک کلیک نکنید. پس بهتر این است که از یک سایت معتبر کمک بگیرید یعنی یک وب سایتی باشد که این پروژه های معتبر را معرفی کرده باشد.

اولین وب سایتی که در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد، وب سایت Airdrop.io  می باشد که یکی از بهترین سایت ها است و در ادامه مختصری به آموزش این وب سایت می پردازیم:

وارد صفحه ی اصلی سایت به نشانی Airdrops.io می شویم که یکی از بهترین وب سایت ها برای پیدا کردن ایردراپ های مناسب و معتبر می باشد که می توانید به آسانی از آن استفاده نمایید.  برای مثال روی ایردراپ Marco کلیک می کنیم که جزو ایردراپ های داغ و پر سر و صدای اخیر می باشد.

در صفحه ی باز شده، شرایط این ایردراپ توضیح داده شده، این که چه کارهایی باید انجام دهیم یعنی شرایطی که باید رعایت کنیم تا در این ایردراپ شرکت نماییم.

در قسمت بالای صفحه ی اصلی، از موارد مشخص شده، شما می توانید آخرین ایردراپ های موجود را ببینید که در پایین صفحه ی اصلی نیز آورده شده است.

موارد Expired شده نیز مواردی هستند که دیگر نمی توانید در آن ها شرکت نمایید.

نوع ایردراپ هایی که پیش تر در مورد آن توضیح دادیم نیز از بالا قابل انتخاب کردن بوده که با کلیک بر روی آن می توانید موارد موجود را مشاهده نمایید. مثلا ایردراپ های نوع هولدر و یا موارد دیگر.

در نتیجه شما با ایردراپ ها و انواع آن آشنا شدید و دانستید که چگونه می توان در یک ایردراپ شرکت کرد و بدون در اختیار داشتن سرمایه ای از آن کسب سود و درآمد داشته باشید.

برخی افراد هستند که ایردراپ ها را بد تلقی کرده و می گویند که ایردراپ ها اصلا جالب نیستند و ما نمی توانیم از آن کسب سود آنچنانی داشته باشیم. باید این را بدانید که این یک روش رایگان است اما ممکن است شما به پروژه ای بر بخورید که مثل آنتولوژی Ontology، که زمانی به 9 دلار رسید و توانست سودی فضایی و بسیار بالا به کاربران خود بدهد و قطعا ارزش این سرمایه گذاری را داشت.