آکادمی

یکشنبه, 27 فروردين 1402 00:49

چگونه شرایط شرکت در ایردراپ متامسک را پیدا کنیم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

متامسک یکی از والت‌های اتریومی است که می‌توان از آن برای کار با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز استفاده کرد. متامسک از توکن بومی اتریوم یعنی ETH و سایر توکن‌های استاندارد اتریوم مثل توکن‌های ERC20 و ERC721 پشتیبانی می‌کند.

متامسک در اصل یک والت تحت وب است یعنی به صورت یک افزونه مرورگر ساخته شده و می‌توان از آن در مرورگرهایی مثل کروم، بریو و ویوالدی استفاده کرد. اپلیکیشن موبایل متامسک هم برای اندروید و iOS موجود است.

می‌توان از متامسک با سایر زنجیره‌های سازگار با EVM (ماشین مجازی اتریوم) هم استفاده کرد مثل بایننس اسمارت چین، فانتوم، اولنچ و پلی گان. برای دسترسی به این شبکه‌ها در متامسک، باید تنظیمات RPC مخصوص آنها را به این والت اضافه کنید.

شرایط شرکت در ایردراپ متامسک

Consensys، کمپانی پدر متامسک موفق به جذب 450 میلیون دلار سرمایه شده و به گفته جوزف لوبین، بنیانگذار این شرکت، در راستای مدیریت متامسک و عرضه توکن‌های متامسک یک DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) تشکیل خواهد شد.

جو لوبین تأیید کرده که متامسک قصد عرضه یک توکن جدید را دارد اما تاریخ عرضه این توکن و سایر اطلاعات این DAO را اعلام نکرده است.

طبق اظهارات جو لوبین، انتظار می‌رود که متامسک یک ایردراپ اجرا کند. یونی سواپ، وان اینچ، DAYS و ENS بر اساس شرایط و ضوابط مختلف به کاربران خودشان پاداش می‌دهند. در ادامه شرایط شرکت در ایردارپ توکن‌های متامسک را مرور می‌کنیم.

متامسک 30 میلیون کاربر ماهیانه فعال دارد. قطعاً ایردراپ برای 30 میلیون کاربر اتلاف منابع است و نتایج ارزشمندی نخواهد داشت. اما متامسک یک قابلیت سواپ داخلی دارد که در آن می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف را مبادله کنید. متامسک برای هر سواپ کارمزد 0.875 درصدی دریافت می‌کند. اگر چند سواپ انجام دهید، واجد شرایط شرکت در ایردراپ‌های آینده یونی سواپ خواهید شد.

مراحل انجام سواپ در متامسک به این ترتیب است:

چگونه در متامسک توکن‌ها را سواپ کنیم؟

  1. به والت متامسک خودتان لاگین کنید.
  2. روی دکمه Swap کلیک کنید.
  3. ارزی که قرار است سواپ کنید را انتخاب کنید. برای اجرای این فرایند باید مقداری ETH در والت متامسک خودتان داشته باشید تا کارمزد را با آن پرداخت کنید.
  4. سپس روی Review the Swap کلیک کرده، جزئیات را بررسی کرده و Swap را تأیید کنید.
  5. چند دقیقه صبر کنید تا تراکنش تکمیل شود.

برای سواپ کردن توکن‌ها در مین نت اتریوم با متامسک باید مقداری کارمزد گس پرداخت کنید که این کارمزدها بین 15 تا 40 دلار هستند. اگر امکان پرداخت کارمزد گس را دارید، سعی کنید حداکثر تعداد سواپ ممکن را انجام دهید.

با متامسک می‌توانید سواپ را روی سایر زنجیره‌ها مثل بایننس اسمارت چین، پلی گان یا اولنچ هم انجام دهید. در این حالت باید گس کمتری پرداخت کنید اما احتمال شرکت دادن شما در ایر دراپ برای سواپ در این زنجیره‌ها کم است. پس توصیه می‌شود که گس بیشتری پرداخت کنید و در مین نت اتریوم سواپ انجام دهید.

همچنین اگر نیاز به سواپ کردن ارز دیجیتال در یونی سواپ، وان اینچ یا سایر اکسچنج‌های غیرمتمرکز دارید، استفاده از سواپ متامسک می‌تواند شما را واجد شرایط ایردراپ کند.

با انجام یک سواپ که کار ساده‌ای است، می‌توانید در ایر دراپ متامسک شرکت کنید و چند صد دلار توکن رایگان دریافت کنید.