اخبار کریپتوکارنسی

چهارشنبه, 15 دی 1400 20:00

آلتکوین‌هایی که پتانسیل رشد و استيكينگ بالا را در سال 2022 دارند.

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

 

قابليت استيكينگ یکی از ویژگی‌های بزرگی که امور مالى غيرمتمركز يا ديفاى را بسیار قابل توجه کرده است، استيک کردن فرآیندی است که سرمایه‌گذاران را قادر می‌سازد تا تنها با نگه داشتن ارز مجازی در ولت های خود، پاداش‌های رمزنگاری کسب کنند.

بهترین رمزارز های استیکینگ

اولین رمز ارز مهم ترا (LUNA)، یک شبکه استیبل‌کوین منبع باز است که، با ارزش کل قفل شده 20.05 میلیارد دلار می باشد. بر اساس داده‌های صنعت، این شبکه در 13 محصول خود به بالاترین TVL در تمام زمانها رسیده است.

دومین رمزارز، جد استار (JED)، یکی از جدیدترین دارایی های رمزنگاری شده در بازار کریپتو است که دارای ویژگی‌هایی مانند حق امتیاز برای سازندگان NFT، استخراج از طریق اپلیکیشن های موبایل برای امکان کسب درآمد به افراد کم‌ توان می باشد. هم اکنون با قیمت 0.37 دلار معامله می شود.

سومین رمزارز، PancakeSwap، با توکن بومی CAKE است. این توکن برای سرمایه گذاری در پلتفرم سهام خود یعنی PancakeSwap استفاده می شود و به کاربرانش اجازه می دهد ارزهای دیجیتال دیگر یا خود CAKE کسب کنند. بازده سالانه توکن CAKE بین 31 تا 42 درصد است با استفاده از باینانس اسمارت چین میتوان در این شبکه هزینه های انتقال را کاهش داد.

چهارم، رمزارز شیبا اینو (SHIB) كه دارای صرافی ShibaSwap است، که دارندگان SHIB را قادر می‌سازد تا توکن‌های خود را به اشتراک گذاشته و پاداش بگيرند.

مورد آخر سولانا (SOL)، ارزدیجیتال مطرح که طراحی شده برای ارائه مقیاس پذیری بالا، کارمزد پایین و پردازش سریع تراکنش ها و جهت استیک مناسب است.

منبع: coinquora