معرفی ارزها

یکشنبه, 21 شهریور 1400 01:21

معرفی ارز XEC توکن بومی شبکه ECASH

این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

eCash که توسط یک تیم مجرب از توسعه دهندگان بیت کوین ساخته شده که بیت کوین کش را تأسیس کرده بودند یک انشعاب از بیت کوین با یک نقشه راه فنی تهاجمی تر است.

eCash که با چشم انداز آکادمیک Milton Friedman هدایت می‌شود به دنبال محقق کردن وعده‌های مقیاس پذیری کلیدی بلاک چین است. یک لایه اجماع نظر ابتکاری از اولنچ و لایه توکن خاص eCash جزء ویژگی‌های فنی منحصربفرد آن هستند. همچنین eCash به دنبال ارائه امکاناتی است که قبلاً هرگز در یک پروژه بلاک چین مشاهده نشده بودند مثل استیکنگ، آپگرید بدون فورک شبکه و زنجیره‌های فرعی.

eCash عوامل اصلی موفقیت بیت کوین – تولید ثابت، زمانبندی هالوینگ و جنسیس بلاک – را با جدیدترین مکانیزم اجماع نظر اثبات سهامی و حاکمیت پروتکل ترکیب می‌کند.

شبکه eCash دوبار در سال یعنی پانزدهم نوامبر و پانزدهم می آپگرید شد. این آپگریدها برای همه اپراتورهای نودها الزامی هستند.

توکن بومی شبکه eCash، XEC است و این کاربردها را دارد:

تولید توکن: دارندگان توکن XEC می‌توانند از طریق پلتفرم eCash توکن‌هایی با نام، حجم تولید، نقطه اعشار و آیکن دلخواه را تولید کنند. کاربران باید کارمزد تراکنش‌های شبکه را با توکن XEC پرداخت کنند. پروتکل eToken از توکن‌های تعویض ناپذیر هم پشتیبانی می‌کند.

استیکینگ: دارندگان توکن XEC می‌توانند در استیکینگ اولنچ هم مشارکت کنند که بخشی از مدل حاکمیتی eCash خواهد بود.

در حال حاضر یعنی سوم سپتامبر 2021 حداکثر تولید XEC 21,000,000,000,000 و موجودی فعلی آن 18,832,020,000,000 عدد است.