آکادمی

یکشنبه, 07 اسفند 1401 02:49

معرفی بهترین ارزهای دیجیتالی که احتمالاً نهنگ‌های کریپتو در سال 2023 می‌خرند

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نهنگ‌های کریپتو مؤسسات یا افرادی هستند که حجم زیادی ارز دیجیتال دارند و می‌توانند تأثیر چشمگیری بر بازار داشته باشند.

اطلاع داشتن از اینکه این افراد دارایی‌های خودشان را کجا سرمایه گذاری می‌کنند، فرصت خیلی خوبی برای شما فراهم می‌کند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی بهترین ارزهای دیجیتالی می‌پردازیم که نهنگ‌های کریپتو در سال 2023 می‌خرند.

معرفی بهترین ارزهای دیجیتالی که نهنگ‌های کریپتو در سال 2023 می‌خرند

# Battle Infinity

بتل اینفینیتی (Battle Infinity) می‌تواند بهترین گزینه برای سرمایه گذاری در سال 2023 باشد و نهنگ‌های کریپتو هم با دقت این پلتفرم غیرمتمرکز را تحت نظر دارند. پروژه بتل اینفینیتی به کاربران امکان می‌دهد که در بازی‌هایی به سبک play-to-earn مشارکت داشته باشند.

محصول اصلی این پلتفرم، Battle Arena است که به کاربران امکان می‌دهد در یک اکوسیستم مجازی فعالیت کنند و پاداش به دست آورند. توکن کاربردی این پلتفرم IBAT و مهم‌ترین قابلیت آن لیگ ورزشی (Sports League) است که کاربران می‌توانند در بازی‌های فانتزی آن شرکت کنند و توزیع پاداش هم از طریق توکن‌های کاربردی IBAT انجام می‌شود.

کاربران می‌توانند برای مشارکت در متاورس هم کاراکتر خودشان را در بازار بتل ایجاد کنند.

# Lucky Block

لاکی بلاک پروژه دیگری است که نهنگ‌های کریپتو علاقه زیادی به آن دارند. کاربران می‌توانند در لاکی بلاک فعالیت کنند تا پاداش هفتگی به دست آورند.

هر جمعه یک قرعه کشی انجام می‌شود که کاربران در آن می‌توانند جایزه‌ای به مبلغ 50 هزار دلار به دست آورند. این مبلغ به صورت LBlock، توکن کاربردی لاکی بلاک پرداخت می‌شود. کاربران باید برای شرکت در این قرعه کشی حداقل پنج بلیط بخرند که قیمت هر کدام یک دلار است.

همچنین، این پلتفرم در حال طراحی یک نسخه جدید با امکاناتی معتبرتر است. نسخه جدید این پلتفرم مالیات اضافه‌ای برای تراکنش‌ها ندارد که این هم یک مزیت مهم برای همه محسوب می‌شود.

بیت کوین

بیت‌کوین محبوب‌ترین ارز دیجیتال است و خیلی از سازمان‌ها به سرمایه گذاری روی این ارز دیجیتال در سال 2023 علاقه دارند. این ارز دیجیتال ارزش بازار بیشتر از 450 میلیارد دلاری دارد.

هر سازمانی که بیشتر از هزار بیت‌کوین داشته باشد، نهنگ محسوب می‌شود و ساتوشی ناکاموتو سازنده بیت‌کوین 80 هزار بیت‌کوین دارد. به همین دلیل است که کاربران مایل به خرید این ارز دیجیتال هستند.

در حال حاضر، بازار در فاز ریکاوری قرار دارد اما کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که به زودی وارد روند صعودی خواهد شد.

ریپل

ریپل یک اکسچنج غیرمتمرکز است که هدف آن فراهم کردن بهترین راهکارها برای کسب و کارها و مؤسسات مالی و ارایه راهکارهایی شفاف و فوری برای مشاغل همزمان با پردازش تراکنش‌ها است.

XRP توکن بومی این پلتفرم است که پردازش هر تراکنش در آن چند ثانیه زمان می‌برد و هزینه بسیار کمی دارد. ارزش بازار این پروژه در حال حاضر از 18 میلیون دلار فراتر رفته و نهنگ‌های کریپتو علاقه زیادی به آن دارند.

کاردانو

کاردانو یک اکسچنج غیرمتمرکز دیگر است که بر اساس یک پروتکل اثبات سهامی کار می‌کند و از قراردادهای هوشمند هم برای ایجاد اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر در پلتفرم کاردانو بیشتر از 800 هزار NFT تولید شده و دلیل اصلی محبوبیت این اکسچنج غیرمتمرکز، مقیاس پذیری و سرعت بالای اجرای تراکنش‌ها است.

در مقایسه با اتریوم که از اجرای 15 تراکنش در ثانیه پشتیبانی می‌کند، کاردانو می‌تواند از اجرای 250 تراکنش در هر ثانیه پشتیبانی کند. ADA توکن بومی کاردانو است که بازده زیادی برای سرمایه گذاران دارد به همین دلیل نهنگ‌های کریپتو توجه و علاقه زیادی به این پروژه نشان می‌دهند.

نتیجه‌گیری

در این مطلب به معرفی ارزهای دیجیتالی پرداختیم که احتمالاً نهنگ‌های کریپتو در سال 2023 خواهند خرید. ممکن است آپگریدها و همکاری‌های جدید، تغییرات تازه‌ای در بازار ایجاد کند و نتایج بازار کریپتو را در ماه‌های پیش رو تعریف کند. بنابراین سعی کنید پس از آشنایی با فعالیت نهنگ‌های کریپتو برای رسیدن به بهترین نتایج، دائماً از اخبار و اطلاعات جدید بازار مطلع باشید.