آکادمی

یکشنبه, 03 مرداد 1400 02:33

IEO در دنیای رمزارزها

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

ICO آی سی او، یک روش جذب سرمایه است که می تواند سوددهی بالایی داشته باشد اما مشاهده می کنیم که در خیلی از مواقع، کلاه برداری های بسیاری در آن اتفاق می افتد. اما آیا روش دیگری وجود دارد تا که بتواند این کلاه برداری ها را کمتر کرده باشد؟ پاسخ مثبت است. IEO آی ای او.

آی سی او ICO، یکی از روش های سوددهی است که ما می توانیم در دنیای رمزارزها از آن استفاده کنیم و به وسیله ی آن بر روی پروژه های مختلف سرمایه گذاری بکنیم. پروژه هایی که به تازگی می خواهند وارد دنیای رمزارزها بشوند. اما خیلی از آن ها کلاه برداری هستند و تیم پروژه، پس از ارائه ی ایده و جذب سرمایه، پی کار خود رفته و اصلا به آن دسته از اهدافی که داشته نمی رسد و به این ترتیب کلاه برداری های بسیار بزرگی اتفاق می افتد. اینک می خواهیم بدانیم که چه کاری باید انجام بدهیم تا این کلاه برداری ها کمتر بشود و بتوانیم با خیال راحت تری کسب درآمد بکنیم.

آی ای او IEO، یکی از روش هایی است که آمده تا بتواند این راه را بهتر ادامه بدهد و ایراداتی که آی سی او ICO، داشته را برطرف نماید. IEO یا Initial Exchange Offering، روش جمع آوری سرمایه ای است که به جای اینکه خود پروژه مستقیما با سرمایه گذارها طرف باشد، خود صرافی ها وسط قرار گرفته و با سرمایه گذارها طرف می شوند و به این ترتیب ما می توانیم اعتماد بیشتری بکنیم با توجه به صرافی های معتبر موجود که در این روش وجود دارند و با خیال راحت تری می توانیم فعالیت بکنیم. پس در این روش، یک صرافی یا همان Exchange که معمولا اکسچنج هایی مثل Kucoin یا Binance و یا برخی اکسچنج های دیگر که از این روش استفاده می کنند، این روش جمع آوری سرمایه را انجام می دهند و ما باید در آن اکسچنج ها اکانت داشته باشیم تا بتوانیم در آی ای او ها شرکت بکنیم.

این پروژه ها تعداد توکنی را که می خواهند ارائه بدهند و قیمت هر توکن و این که به هر نفر چه تعداد توکن یعنی هر نفر می تواند چه تعداد توکنی را دریافت بکند که هر کدام از این پروژه ها شرایطی متفاوت دارند را مشخص می کنند.

در کل آی ای او یک روش بسیار مطمئن تر نسبت به آی سی او می باشد تا بتوانیم با خیال راحت تری در این روش شرکت کنیم. باید بدانید که یک سری از این آی ای او ها هستند که ما در آن محدودیت داریم و به دلیل تکمیل نشدن مراحل احراز هویتمان نمی توانیم در آن شرکت کنیم و خیلی از این آی ای او ها هستند که ما می توانیم در آن شرکت کرده و سود خوبی به دست بیاوریم. باید بدانید که قرار نیست که هر پروژه ای به ما سودهای چند صد درصدی بدهد و یا سود بسیار خوبی به ما بدهد. خیلی از پروژه ها هستند که می توانند حتی ضررده هم باشند. شما باید حتما تحلیل بنیادی را در مورد آن ها انجام بدهید. آن ها را چک کنید، تیم پروژه را شناسایی کنید و مواردی از این دست و بعد از اطمینان از این پروژه ها می توانید در آی ای او ها شرکت کنید.