معرفی ارزها

جمعه, 26 شهریور 1400 07:34

معرفی کوین مونرو Monero – Monero PrivacyCoin

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

کوین مونرو Monero یکی از پروژه های خوب مارکت ارزهای دیجیتال به شمار می رود که در این مقاله در مورد آن صحبت خواهیم نمود.

کوین مونرو Monero – XMR چیست؟

کوین مونرو یک ارز دیجیتالی امن به شمار می رود که دارای چندین خصوصیت می باشد. یکی از مهم ترین این خصوصیات پیگیر گریزی آن است یعنی دارای تراکنش های ناشناس می باشد و از الگوریتم اجماع اثبات کار استفاده می کند و قابلیت استخراج شدن را دارد. این پروژه بر 3 شعار استوار است: امنیت، حریم شخصی و تمرکززدایی یا غیرمتمرکز بودن.

نگاهی به تاریخچه ی مونرو Monero

در سال 2012 کوینی با نام بایت کوین وجود داشت که دارای مشکلاتی بود. سپس از بایت کوین فورکی ایجاد نموده و ارز مونرو را به وجود آوردند که توسعه دهندگان و برنامه نویسان جدیدی برای خود داشت. تیم این کوین در ابتدا به صورت مخفیانه فعالیت می نمودند و سپس خود را به همگان معرفی کردند.

مونرو Monero چگونه کار می کند؟

مونرو براساس یک پروتکل رمزنگاری شده به نام امضاهای حلقوی کار می کند که این یک پروتکل رمزنگاری شده ی جدید و هوشمندانه است که به جهت این که تراکنش ها دارای امنیت بالا باشد و نتوان آن را پیگیری نمود، ایجاد شده است. این پروتکل بر روی آدرس های مخفی کار می کند و بسیار حائز اهمیت است.

تعداد سکه های مونرو Monero

تعداد کوین های قابل استخراج مونرو 18.400.000 عدد است.

کیف پول های قابل پشتیبانی مونرو Monero

این کیف پول ها شامل:

کیف پول دسکتاپ رسمی مونرو

MyMonero Wallet

Monerujo Wallet

Cake Wallet

Trezor و Ledger می باشند.

هم اینک در سایت مرجع coinmarketcap، کوین مونرو در رتبه ی 36 ام قرار گرفته است. سایر اطلاعات مربوط به این کوین را می توانید از این وب سایت و وب سایت اصلی مونرو به آدرس getmonero.org مشاهده نمایید.