معرفی ارزها

جمعه, 26 شهریور 1400 08:19

معرفی ارز دیجیتال ایاس EOS – EOS BlockChain

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در این مقاله می خواهیم به معرفی ایاس EOS از پروژه های خوب مارکت ارزهای دیجیتالی بپردازیم و بدانیم که ایاس EOS چیست و با چه هدفی ایجاد شده است.

ارز دیجیتال ایاس EOS چیست؟

بیش تر مانور ارز دیجیتالی ایاس بر روی شبکه ی خود می باشد و هدف اصلی اش این است که بتواند نرم افزارهای غیرمتمرکز را بر روی شبکه ی خود پیاده سازی نماید و می خواهد سیستم عاملی برای برنامه هایی که می خواهند بر روی بستر غیرمتمرکز باشند را ایجاد نماید.

ایاس EOS چگونه کار می کند؟

برخی در ابتدا بر این عقیده بودند که ایاس می خواهد در مقابل اتریوم قرار بگیرد زیرا معتقد بودند که اتریوم دارای کم و کاستی هایی است که ایاس، آن را پوشش می دهد و به این جهت به آن، قاتل اتریوم گفته می شد. یکی از این دلایل این بود که بستر کارمزدهای تراکنش های پایین تری را در اولویت کار خود قرار داد و دیگر این که به نسبت شبکه ی اتریوم دارای مقیاس پذیری بالاتر و نیز دارای سرعت تراکنش های خیلی بالاتری بود. سرعت تراکنش های اتریوم حدود 150 تراکنش در ثانیه بود و ایاس بر روی حدود 1 میلیون تراکنش در ثانیه کار می کند که این برای اپلیکیشن هایی که می خواهند بر روی این بستر بلاک چین پیاده سازی شوند بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

تاریخچه ی ارز دیجیتال ایاس EOS

در سال 2017، عرضه ی اولیه ی ارز دیجیتالی ایاس صورت گرفت که تا سال 2018 به طول انجامید و در عرضه ی اولیه حدود 6 میلیارد دلار سرمایه جذب نمود. ایاس اولین ارزی بود که در عرضه ی اولیه ی خود بیش ترین سرمایه را جذب نموده و از همان ابتدا تاکنون جزو ارزهای مطرح و بسیار موفق به حساب می آید.

شبکه ی اجتماعی وویس Voice چیست؟

شبکه ی اجتماعی ویس یکی دیگر از ابداعیات شبکه ی ایاس می باشد که به تازگی ایجاد شده است و بر بستر شبکه ی غیرمتمرکز ایاس می باشد و چیزی به مانند شبکه ی اجتماعی فیس بوک و مدیوم محسوب می شود.

کیف پول های قابل پشتیبانی ایاس EOS

کیف پول هایی به مانند Atomic Wallet، Trezor و Ledger از ارز دیجیتالی ایاس پشتیبانی می نمایند.

هم اینک در سایت مرجع coinmarketcap، کوین ایاس در رتبه ی 36 ام قرار گرفته است. سایر اطلاعات مربوط به این ارز دیجیتالی را می توانید از طریق این وب سایت و وب سایت رسمی این پروژه به آدرس eos.io مشاهده نمایید.