تحلیل تکنیکال و ترید

یکشنبه, 03 اسفند 1399 02:26

آشنایی با روش‌های مختلف به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان

این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

در این مطلب شما را با روش‌های واقعی به دست آوردن ارز دیجیتال به صورت رایگان آشنا می‌کنیم و فقط سایت‌های معتبر، اپلیکیشن‌های تست شده و سرویس‌هایی که شما را ملزم به دانلود بازی و بدافزار نمی‌کنند معرفی می‌کنیم. این فهرست شامل سرویس‌های قابل اطمینان مختلف است.

اگر تصور می‌کنید که سرویس یا روش خاصی در این مطلب از قلم افتاده، لطفاً نظرتان را با ما در میان بگذارید.

Coinbase Earn [حدود 30 دلار ارزهای دیجیتال مختلف]:

این روش یکی از محبوب ترین راه‌های به دست آوردن ارز دیجیتال مجانی است که البته روش خیلی سریعی نیست. برای استفاده از این روش نیاز به یک اکانت کوین بیس و طی کردن مراحل تأیید هویت دارید. پس از تأیید هویت در لیست انتظار قرار می‌گیرید که معمولاً چند روزی زمان می‌برد.

پس از تأیید هویت، کافیست ویدیوی توضیحات طرز کار یک پروژه را مشاهده کنید و به یکسری سوال درباره آن پاسخ دهید که به هیچ وجه کار سختی نیست و معمولاً جواب این سوالات در اینترنت وجود دارد.

در حال حاضر امکان تهیه XLM، COMP، CGLD، GRT و NU وجود دارد اما معمولاً این فهرست دائماً آپدیت شده و پروژه‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود.

لینک

 

CoinMarketCap Earn [ارزهای دیجیتال مختلف]:

این روش هم شبیه به روش قبلی است با این تفاوت که در CoinMarketCap انجام می‌شود. برای استفاده از این روش باید یک اکانت CoinMarketCap (که برای ساختن آن فقط به یک آدرس ایمیل و رمزعبور نیاز دارید) و یک حساب بایننس تأیید شده داشته باشید (که نیاز به احرازهویت دارد اما پس از تأیید هویت در لیست انتظار قرار نمی گیرید).

پرداخت‌های این سایت نسبت به کوین بیس آهسته تر هستند چون بین هفته‌های مختلف توزیع شده و بلافاصله واریز نمی شوند.

لینک

 

Faucets [ارزهای دیجیتال مختلف]:

روشی ساده و سریع برای به دست آوردن تعداد کمی ارز دیجیتال. برای استفاده از این روش فقط به یک والت با مقداری کوین و آدرس آن والت نیاز دارید.

این روش شامل وبسایت‌های مختلفی است که با پشتوانه تبلیغات و کمک‌های مالی بین کاربران ارز دیجیتال توزیع می‌کنند.

چنین سایت‌هایی زیاد هستند و معمولاً با جستجوی نام کوین مورد نظر به همراه کلمه faucet در گوگل می‌توانید این سایت‌ها را پیدا کنید مثل Doge Faucet.

ایردراپ [ارزهای دیجیتال مختلف]:

ایردراپ در اصل یک روش بازاریابی است که در این روش مقداری توکن یا ارز دیجیتال به والت‌های کاربران واریز می‌شود تا کاربران بیشتری جذب پروژه شوند.

ممکن است پرداخت این کوین‌ها رایگان بوده یا نیاز به داشتن توکن‌هایی خاص و انجام کارهای جزئی داشته باشید.

ایردراپ در پلتفرم‌های مختلف و برای کوین‌های مختلف انجام می‌شود بنابراین شاید پیدا کردن چنین پلتفرم‌هایی برای افراد نا آشنا با این حوزه سخت باشد اما Airdrops.io منبع خوبی برای اطلاع یافتن از بهترین ایردراپ‌های در حال اجرا محسوب می‌شود.

اهدا [ارزهای دیجیتال مختلف]:

در دنیای کریپتو این روش هم یک استراتژی بازاریابی محسوب می‌شود که در آن یک ICO درصدی از توکن‌های خودش را به کاربران اهدا می‌کند. معمولاً عموم مردم قادر به طی کردن این فرایند هستند و پاداش آنها توکن جدیدی است که توزیع می‌شود. پس از رونمایی از توکن شرکت کنندگان در این طرح توکن‌های خودشان را دریافت می‌کنند.

این روش شبیه به روش ایردراپ است در نتیجه پیدا کردن آن هم سخت است اما می‌توانید در این سایت پروژه‌های فعال در این زمینه را پیدا کنید.

WeNano (NANO):

این اپلیکیشن شبیه بازی پوکمون است اما به جای پوکمون باید نقاط ساخته شده توسط کاربران در سراسر جهان را پیدا کرده و با دیدن آنها توکن NANO به دست بیاورید و با بقیه کاربران چت کنید. پرداخت‌های این اپلیکیشن به خصوص در شهرهای بزرگ زیاد هستند و جامعه کاربران خیلی خوبی دارد.

وبسایت رسمی (می‌توانید نسخه iOS و اندروید را هم دانلود کنید)

NanoQuakeJs (NANO):

این سیستم هم شبیه به بازی Quake 3 اما در مرورگر است و در آن برای کشتن هر کاراکتر مقداری کوین NANO دریافت می‌کنید. برای فعالیت در وبسایت این پروژه فقط به یک نام مستعار و آدرس NANO نیاز دارید.

پروژه‌های مشابه دیگری مثل PlayerKillers هم وجود دارند اما از نظر ما این پروژه نسبت به بقیه برتری دارد.

ردیت (MOON, DOGE, NANO):

روش‌های مختلفی برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان در ردیت وجود دارد.

یکی از این کوین‌ها MOON است که برای تهیه آن فقط باید vault خودتان را (در اپلیکیشن) ایجاد کنید تا در دور بعدی توزیع، این کوین‌ها برای شما هم واریز شوند. معمولاً این کار ماهی یک بار انجام شده و تعداد مشخصی کوین بین اعضای صفحه r/CryptoCurrency توزیع می‌شود.

ساب ردیت‌های دیگری مثل دوج کوین و نانو هم بات‌های خاصی برای انعام دادن به کاربرانشان دارند.

Publish0x (اتر):

این سایت شبیه شبکه رسانه اجتماعی مدیوم است. ویژگی خوب این سایت این است که می‌توانید فقط با مطالعه محتوای آن (که به ارزهای دیجیتال ارتباط دارد)، به اشتراک گذاری و نوشتن محتوا ارز دیجیتال دریافت کنید.

لینک

SteemIt (STEEM):

Steemit یک شبکه اجتماعی و پلتفرم وبلاگ نویسی که از فناوری بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال برای پاداش به کاربران در صورت تولید محتوا، نظردادن و رای دادن استفاده می‌کند و شباهت زیادی به ردیت دارد.

Cent هم یک شبکه اجتماعی مشابه دیگر است که بر مبنای اتریوم ساخته شده است.

بازارهای NFT (ارزهای دیجیتال مختلف):

NFT مخفف Non-Fungible Token به معنای توکن تعویض ناپذیر است که به توکن‌های منحصربفرد با ویژگی‌های خاص گفته می‌شود.

این توکن‌ها شبیه یک قطعه هنری هستند، می‌توانید آنها را کپی، اسکن و پرینت کنید اما فقط یک نسخه اصلی از آنها وجود دارد. از NFTها برای تأیید منحصربفرد بودن دارایی‌ها و مالکیت آنها استفاده می‌شود. به این ترتیب خالق یک اثر هنری می‌تواند آن را به یک توکن خاص پیوند دهد و هر کسی که آن توکن را داشته باشد در واقع مالک آن محسوب می‌شود و می‌تواند آن را فروخته و معامله کند.

KnownOrigin، Mintable، Rarible و OpenSea چند نمونه از این بازارها هستند.

بازی‌ها و آیتم‌های دیجیتال قابل جمع آوری (ارزهای دیجیتال مختلف):

امروزه خیلی از بازی‌ها روی بلاک‌چین اجرا می‌شوند و از NFTها برای ایجاد آیتم‌های منحصربفرد و خاص در بازی استفاده می‌کنند. مثلاً بازی کارتی HeartStone را در نظر بگیرید که روی بلاک چین طراحی شده باشد. با این سیستم می‌توانید تنها 10 کارت از یک نوع خاص بسازید بنابراین تنها 10 کاربر در جهان آن کارت‌ها را خواهند داشت و به این ترتیب، این کارت‌ها کمیاب و ارزشمند می‌شوند.

معمولاً به دست آوردن ارز دیجیتال با این روش کار ساده‌ای نیست و باید برای به دست آوردن آیتم‌های ارزشمند کمی بازی کنید اما با پیدا کردن بازی‌های مناسب می‌توانید علاوه بر سرگرم شدن ارز دیجیتال هم به دست آورید.

MyCryptoHeroes، EverDragons، Axie Infinity، Decentraland و Brave Frontier Heroes چند نمونه از این بازی‌ها هستند.

بعضی از این سرویس‌ها مثل CryptoKitties و Clovers در اصل بازی نیستند بلکه فقط سیستم‌هایی خاص متشکل از آیتم‌هایی هستند که می‌توانید بخرید، معاوضه کنید و یا به دست آورید.